die kutmoffen onze oosterburen
Ik moest gelijk denken aan
dit hilarische tafereel van Kees vloekend in de auto. Zou zo een scene van van Kooten en de Bie kunnen zijn.
Sorry maar dit kan echt niet, dit taalgebruik. Vrijheid van meningsuiting maar dat woord op een forum, serieus? Rustaagh...
Verder ben ik het er wel mee eens. Zelf ook een vergelijkbare ervaring gehad, ook in Duitsland.
Mijn vrouw reed (en nee, ze ging geen 90 km/u) en maakte plaats voor een invoegende vrachtwagen. Ze had ook geen keus, want de vrachtwagen moest invoegen gezien de korte invoegstrook eindigde. Waarom ze die korte stroken hebben? Levensgevaarlijk!
Hoe dan ook, terwijl mijn vrouw in de linkerbaan de vrachtwagen passeert en weer netjes terug wil naar de linkerbaan, hebben we achter ons een zeer aggresieve auto. Later horen we dat deze letterlijk stuiterde door het remmen (Er reed familie stuk achter ons in andere auto).
Vervolgens gaat de bestuurder nadat hij "onvriendelijke gebarentaal" liet zien voor ons rijden om vervolgens meerdere keren op de rem te trappen. Ontzettend gevaarlijk (zeker met de vrachtwagen nog achter ons) en zinloos in mijn ogen.
Ik ken mijn vrouw, die kijkt echt wel in de spiegel of ze naar links kan. Ze zei zelf, die auto was net nog een klein stipje, die reed dus echt wel erg hard!
We reden 130 en een beetje, dus zo'n gast rijdt dan echt 200+ lijkt mij op een tweebaansweg. Dat snap ik echt niet...
Ik word daar zelf ook pissig van, maar om dan gelijk dat soort woorden te gebruiken...