^^^
rke zei:
Durashift zei:
^^^ja, is niet goed natuurlijk.. maar soms is de navigatie ook 'danig' traag dat je fysiek al bij een volgende keuzemogelijkheid bent maar de navi dat nog niet laat zien..
Is het dan geen tijd voor een nieuwe Tomtom? Mijn tom tom one uit 2010 of zo is al snel genoeg dus als je even naar de mediamarkt loopt (of google maps opstart) ben je wel snel genoeg.
(..).
Ik zal het eens bij de
baas opperen

.
Nah, het is ook meer de verwachtingen die, kennelijk, bij mij niet kloppen.. vooral als ik 'ongeveer' wel de locatie weet.. maar het wel handig is om te weten op welke plek ik de stad in moet rijden.
Zoals van de week bij knooppunt Hoevelaken.. Ik moest in Amersfoort zijn.. reeds op de A1 vanaf Barneveld.. kreeg ik afrit 14 'Amersfoort' op het scherm te zien.. maar tevens telt dat apparaat dan de meters af t.o.v. de afslagen (Hoevelaken, Zwolle).. Op het scherm werd de linker rijstrook van de paralellbaan getoond.. duss d8 ik.. moet ik nou toch naar Amersfoort - Noord?.. Kortom, ik was dus ff 'aan het slingeren' van links naar rechts.. want wat bleek: ik moest gewoon afrit 8 op de A28 hebben, dus 'gewoon' het klaverblad bij Hoevelaken ronden..
Enfin, wat ik dus niet begrijp is waarom de navi mij dan niet gewoon direct vertelt 'neem de toerit naar de A28' en skip die overbodige shit van afslagen die ik toch niet hoef te nemen..

, denk ik dan.
Volgende keer maar weer eens proberen de tijd te nemen om vooraf de lokatie op google maps te bekijken.