Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Naja, als die tweewielerzaak de meeste pegels moet hebben van scooter en fatbike luitjes is iemand die andere talen spreekt wellicht wel handig. Als hij een beetje nurks reageerd helpt dat ook nog om bontkraagjes af te poeieren.
Ik denk dat er hier meer witte kinderen op een fatbike rond crossen dan niet witte

Wat voor een heb je
1k0.jpg

25 jaar oud inmiddels.

Duvel, een zeer mooi Vlaams bedrijf en een erg lucratief aandeel trouwens tot... de familie Moortgat het van de beurs haalde tegen een vrij gierige prijs en met een zware lening. Die ze vervolgens terugbetaalde door een superdividend aan zichzelf uit te keren.

Ik had ze van bij de IPO in maart 1999 en dus geen slechte zaak aan gedaan maar toch, sindsdien geen Duvel-product meer gedronken uit principe. Genoeg andere lekkere Belgische blonde of amberkleurige bieren.

Duvel, een zeer mooi Vlaams bedrijf en een erg lucratief aandeel trouwens tot... de familie Moortgat het van de beurs haalde tegen een vrij gierige prijs en met een zware lening. Die ze vervolgens terugbetaalde door een superdividend aan zichzelf uit te keren.

Ik had ze van bij de IPO in maart 1999 en dus geen slechte zaak aan gedaan maar toch, sindsdien geen Duvel-product meer gedronken uit principe. Genoeg andere lekkere Belgische blonde of amberkleurige bieren.
Classic LBO van de jaren 80-90.

Op het lijstje van ooit to do:censored:

Heb de opslag van whisky nog te vol staan met +25 flessen....en volgende week weer een proeverij, eigenlijk waardeloos:ROFLMAO:
Haha doe je beter dan ik...! Ik heb wel veel wijnen liggen , maar whisky's koop ik vooral om gewoon direct op te drinken. Ik koop meestal 2 flessen (1 speyside, 1 islay) en daar doe ik een herfst / winter mee.

Mental note: Nieuwe kopen. Voorraad is op

Denk dat de helft nog dicht zit, maar ze zijn me veel te lekker om te verkopen :rolleyes:
Maar van dat geld kun je waarschijnlijk nóg meer flessen kopen. :p Misschien ben ik ook wel teveel besmet door mensen om mij heen die handelen met Whisky. :ROFLMAO: Zelf doe ik het (ook) niet hoor. Ik doe al een paar jaar met drie flessen, dus dan ga ik niet beginnen aan het verzamelen van 20+ flessen. Heb afgelopen zomer in Duitsland ook niks gekocht ondanks dat daar genoeg stond voor leuk geld.

Maar van dat geld kun je waarschijnlijk nóg meer flessen kopen. :p Misschien ben ik ook wel teveel besmet door mensen om mij heen die handelen met Whisky. :ROFLMAO: Zelf doe ik het (ook) niet hoor. Ik doe al een paar jaar met drie flessen, dus dan ga ik niet beginnen aan het verzamelen van 20+ flessen. Heb afgelopen zomer in Duitsland ook niks gekocht ondanks dat daar genoeg stond voor leuk geld.
Laten we het er maar op houden dat ik beter ben in verzamelen dan in verkopen. Als ik iets koop moet ik tevoren al besloten hebben dat het voor de handel is, anders komt het slecht weer weg.
Tenzij ik besluit met een hobby te stoppen, dan heb ik er geen problemen mee.

Overigens ook als iemand wat nodig heeft qua gebruiksvoorwerpen, dan geef ik de boel zo mee.

Laten we het er maar op houden dat ik beter ben in verzamelen dan in verkopen. Als ik iets koop moet ik tevoren al besloten hebben dat het voor de handel is, anders komt het slecht weer weg.
Tenzij ik besluit met een hobby te stoppen, dan heb ik er geen problemen mee.

Overigens ook als iemand wat nodig heeft qua gebruiksvoorwerpen, dan geef ik de boel zo mee.
Oké! Wat heb je nog?? :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan