Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat is meer een Amerikaans ding volgens mij.
Ja echt hè!F1 elektrische auto’s in de regen =![]()
Echt genieten. Dit gaat lekker discussie opleverenF1 elektrische auto’s in de regen =![]()
De F1 kennende zeer waarschijnlijk nietNiemand zo slim daar om wat lichtpalen neer te zetten?
Mijn zwager had een 1e generatie ID4 en ook bij iets meer regen schakelde de radar al uit waardoor de ACC etc ook niet meer werkte. Terwijl de e-Niro het nog gewoon deed.Mazda kan trouwens zo de F1 in. Mijn auto deed namelijk iets vergelijkbaars bij de eerste (forse) regenbui: alle ADAS viel uit (cruis control, lane-assist).![]()
Ik had ook al gehoopt zo dus te kunnen gaan hardlopen na de F1 zo na 11en. Nu ook later...Tja, mijn planning vandaag door de war.
De bedoeling was om meteen na de GP naar de Fransrijdersmeet te gaan. Dat gaat nu niet lukken.
Wordt waarschijnlijk nu de F1 achteraf kijken. Want dit kan nog wel even duren.
Mazda kan trouwens zo de F1 in. Mijn auto deed namelijk iets vergelijkbaars bij de eerste (forse) regenbui: alle ADAS viel uit (cruis control, lane-assist).![]()
Mijn zwager had een 1e generatie ID4 en ook bij iets meer regen schakelde de radar al uit waardoor de ACC etc ook niet meer werkte. Terwijl de e-Niro het nog gewoon deed.
Zoiets kan alleen maar in zo'n land als in Rusland. Man..man..manTussendoortje: Hoe denk je dat dit gaat werken dan?
als je kijkt naar de gasten van autotopNL altijd de oberhausen straight. Vind ik soms ook tricky al kunnen die gasten wel echt goed rijden en anticiperen ze heel goedHoly moly! Echt van geluk spreken dat er niemand is overleden. Ik snap ook echt niet dat je daar zo hard rijdt. Tweebaans en het lijkt niet heel rustig...
Jeetje dit is wel heel erg. Op welk moment dachten ze, verdorie wat een goed idee!Tussendoortje: Hoe denk je dat dit gaat werken dan?
Macaroni koken.Tjirp...tjirp....tjirp....tjirp...
Stil hier.....
Macaroni koken.
Dr zijn wel meer plekken op de aardkloot waar men tot zulke dingen in staat is. Overal waar ruimte en pickups zijn lopen ook overmoedige mensen rondZoiets kan alleen maar in zo'n land als in Rusland. Man..man..man
Nee.Hadden we het al over dierendag gehad? Neem aan dat iedereen met een huisdier wel wat extra's gedaan heeft.
Te commercieel?
Extra’s? 4x per dag brok waarvan 2 keer met vers vlees erbij. Savonds een kauwstaaf en voor de nacht nog een hondensnoepje en voor dat alles hoeven die luie wezens alleen maar af en toe te blaffen. Tis hier al luilekkerland zatHadden we het al over dierendag gehad? Neem aan dat iedereen met een huisdier wel wat extra's gedaan heeft.
Die t**8*$ty beesten lopen de hele dag al om eten te zeuren. Geen zin om ze nog meer te verwennen.Te commercieel?
Veluwnaren he, wullie bunt van de eenvoud.Ik merk dat Machiner en ik op 1 lijn zitten.
En dat terwijl hij het over honden heeft en ik over katten.![]()
Die t**8*$ty beesten lopen de hele dag al om eten te zeuren. Geen zin om ze nog meer te verwennen.![]()
Raken we elkaar toch weer een beetje kwijt………Veluwnaren he, wullie bunt van de eenvoud.
![]()
Klinkt bekend...Bij de koppels met een verschillende moedertaal was het steevast hetzelfde liedje. Jaja, we gaan onze kinderen tweetalig opvoeden en Nederlands vinden we belangrijk.
Realiteit : taal op school / van het land wordt de taal thuis alle goede voornemens ten spijt.
Resultaat : geen van die kinderen kan met zijn grootouders communiceren; er zijn weinig 75+ ers uit BE die een vloeiende conversatie in het Frans, Engels of Spaans kunnen voeren namelijk.
Bij ons was het iedere dag dierendag. Wij zorgden altijd goed voor onze huisdieren.Hadden we het al over dierendag gehad? Neem aan dat iedereen met een huisdier wel wat extra's gedaan heeft.
Dat dus; hoe je de meertaligheid behandelt.Hoe bedoel je opvoeding? In welk opzicht?