Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

P.S. het valt mij op dat alle opmaak opties bij mij zijn uitgegrijsd. Ben ik daarin de enige of ervaren meer mensen dit?
Zie dit nu pas, maar even je Cookies verwijderen e.d. helpt. Is alleen geen permanente oplossing.

Tja, wie niet. Kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar vind sommige forummers best bijzonder. En dat is goed...
Soms wel inderdaad, maar sommigen zijn ook bijzonder in negatieve zin. En als ze het steeds op jouw gemunt hebben, zie ze dan maar eens te negeren. Geldt deels ook voor de forummer die hier al genoemd is. Maar goed, vroeg of laat komt alles op z’n pootjes terecht. Is met alles zo in het leven. Voor sommige dingen is alleen een heel lange adem nodig.

@Carkiller

burnt-xion-xion.gif

De Soeb is de enige auto die ooit Japan gezien heeft geloof ik...
Ons kleine Peutje komt uit Tsjechië als ik het goed heb, en dan een blok van Daihatsu. Ook weinig Frans aan dus.

Ben je wel eens in Japan geweest? Staat nog hoog op m’n to-do lijstje.
Zoiets vind ik vooral leuk voor anderen. Mij trekt het helemaal niet. Doe mij maar Italië. En als het dichterbij huis moet, Texel.

Zodra m’n zoontje wat ouder is gaan we die kant op. Dat soort reizen hebben pas zin als kinderen er ook van kunnen genieten ander sleep je ze overal met tegenzin mee naar toe. Zij niet blij, wij niet blij en kost een vermogen..!

Een Pokémon is een fictief wezen, een soort "zakmonster", met unieke krachten en vaardigheden dat in de wereld van Pokémon leeft en wordt gevangen, getraind en getoetst door menselijke "Trainers". Pokémon zijn het centrale element van de populaire Japanse mediafranchise die bestaat uit videogames, een anime-serie, films, ruilkaarten en merchandise.

Ze waren gisteren in Zürich massaal op zoek naar een hele speciale Pokémon (schijbaar). Eén of andere eindbaas Eternatus of zo.. honderden met elkaar door de stap. Ach het houdt ze van de straat, of toch juist niet? :unsure:

Zodra m’n zoontje wat ouder is gaan we die kant op. Dat soort reizen hebben pas zin als kinderen er ook van kunnen genieten ander sleep je ze overal met tegenzin mee naar toe. Zij niet blij, wij niet blij en kost een vermogen..!
De yen is wel ontzettend voordelig op het moment. Wij hebben voor mei volgend jaar geboekt. ;)

Het enige wat ik weet is dat er op een gegeven moment allerlei idioten waren die Pokémons gingen vangen, alleen dan verstand op nul. Meerdere keren zo'n idioot van het spoor moeten vissen omdat daar iets was, geen idee wat maar ik kan mij niet voorstellen dat het belangrijker is dan je leven.

Ik vraag me af of ik ooit nog iets uit Japan koop. Heb ooit voor redelijk wat geld een schaalmodel gekocht via een EBay-veiling in Japan voor de handel omdat er in de advertentie stond dat die nieuw en ongeopend in de doos zat.

Het begon al met dat ik het pakketje elders bij een PostNL-punt af moest halen terwijl ik mijn huisadres had opgegeven. Vervolgens moest ik daar nog extra kosten betalen vanwege de douane, en toen ik eenmaal een deal had met een volgende eigenaar bleek het bij aankomst daar ook nog eens een schademodel te zijn! Dat was voor mij 1 keer, maar niet gauw weer… :rolleyes:

Dat is natuurlijk wel balen, maar dat betekent natuurlijk niet dat alles opeens slecht is uit dat land ;). Importeerkosten heb je altijd als je van buiten Europa importeert. Bij eBay koop ik ook wel eens voor de auto maar dan wel bij bedrijven, particulier doe ik niet zo graag.

Dat is natuurlijk wel balen, maar dat betekent natuurlijk niet dat alles opeens slecht is uit dat land ;). Importeerkosten heb je altijd als je van buiten Europa importeert. Bij eBay koop ik ook wel eens voor de auto maar dan wel bij bedrijven, particulier doe ik niet zo graag.
Ja precies. En natuurlijk is niet alles uit Japan opeens slecht, had dat even iets anders moeten formuleren. :ROFLMAO: Zet nu standaard in mijn advertenties als het nodig is dat ik de doos alleen heb geopend om het model te controleren.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Als hij Pokémon kan vangen is hij oud genoeg.

We hebben indertijd met de kids alle Disney parken gedaan. Ook die in Tokio. Wel de moeite waard, ook al is ie niet zo heel groot.

Over Pokémon i.c.m. Japan:

En nu is er blijkbaar weer dit:

PHOTO-2025-07-24-18-34-09.jpg

Terug
Bovenaan