Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

De eerste rekening van de garage heb ik zojuist ontvangen, een vooruitbetaling van 5 cijfers voor de komma... toch altijd pijnlijk dit soort rekeningen :eek: ondanks dat je weet dat ze komen uiteraard!

In CHF inderdaad, maar dat is bijna 1 op 1 met euros plus er komt nog een tweede rekening boven op. Mochten jullie nog willen sponsoren, dan mag je altijd een tikkie sturen he ;)

Nee dat kost nog veel meer, dan ga je richting body-off restauraties etc.

Ik hoop dat ze er wel vrij snel mee klaar zijn, zodat ik in september/oktober nog lekker kan toeren.

Geuzert maandag weer terug op kantoor, collegas, hoe was de vakantie?

Geuzert:

0_Tiger-King-star-John-Finlay-reveals-his-new-set-of-teeth.jpg

Ik had vanmiddag ff een energie dipje, moest nog wat dingen afronden maar de creativiteit was op. Even autoscout uitgespeeld en toen net nog ff gas gegeven en gedaan wat ik moest doen (voor m’n werk). Nu lekker weekend!

Geniet er van JL86, rest hier uiteraard ook. Ik ben net ook terug van mijn werk, hadden een belangrijke vergadering over de toekomst. Maar omdat er een toekomst is doen we het al beter mee dan vele andere fabrieken.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Na mijn MRI-scan is het medische balletje aardig gaan rollen. Lang verhaal kort: begin oktober word ik aan mijn rug geopereerd, hopelijk kan ik dan eindelijk verlichting gaan ervaren van mijn (pijn)klachten na 17 jaar ellende. Klachtenvrij zou mooi zijn maar kunnen ze niet garanderen. Kleine toevoeging, ik ben 36. ;)

• Leuk
Waarderingen: JL86
Sterkte JW. ik heb na een hernia 1,5 jaar lang gelopen met pijn in mijn onderrug. Op een rare manier wen je daaraan. De eerste dag dat ik een tijdje geen pijn had was ik compleet van slag, ik moest daar echt weer aan wennen. Uiteindelijk toch goed gekomen. Dus ergens in je brein ook een plaatsje vrijhouden voor dat het goed komt.

Sterkte JW. ik heb na een hernia 1,5 jaar lang gelopen met pijn in mijn onderrug. Op een rare manier wen je daaraan. De eerste dag dat ik een tijdje geen pijn had was ik compleet van slag, ik moest daar echt weer aan wennen. Uiteindelijk toch goed gekomen. Dus ergens in je brein ook een plaatsje vrijhouden voor dat het goed komt.
In mijn geval is het een combinatie van een spinale vernauwing (L3/L4), een hernia en artrose. Spaar ze allemaal! :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan