Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk is de eerste een 1 en niet een 9 hèhèDe eerste rekening van de garage heb ik zojuist ontvangen, een vooruitbetaling van 5 cijfers voor de komma... toch altijd pijnlijk dit soort rekeningenondanks dat je weet dat ze komen uiteraard!
Ja, dat was duidelijk gezien de TBird.Moet er wel hard voor werken maar geld mag wel uitgegeven worden vind ik.
In mijn geval is het een combinatie van een spinale vernauwing (L3/L4), een hernia en artrose. Spaar ze allemaal!Sterkte JW. ik heb na een hernia 1,5 jaar lang gelopen met pijn in mijn onderrug. Op een rare manier wen je daaraan. De eerste dag dat ik een tijdje geen pijn had was ik compleet van slag, ik moest daar echt weer aan wennen. Uiteindelijk toch goed gekomen. Dus ergens in je brein ook een plaatsje vrijhouden voor dat het goed komt.
Voor nu nietNet geen kwartet….![]()
Ik zie dat onze nummer 1 forummer qua posts weer een ban heeft...
Tsja, wat is verslaving? Auto’s is misschien nog wel de meest gezonde zolang je single bent. Is in het ergste geval wel chronisch, trouwens.Forum verslaving zit er ook bij?![]()
Zal bij mij lang duren voor ik naast mijn schoenen ga lopen.Ik hoop dat ie ons nu niet als een baksteen laat vallen nu ie zo beroemd is![]()
Daar hou ik sowieso niet van. Ik neem mijn vriendschappen en relaties erg serieus.Scheve schaats rijden wordt dan ook lastig JW.![]()
Ik heb ook wel een steekje los hoor.Je spoort in ieder geval wel.![]()