Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik was ook heel blij dat ik met all seasons onderweg was, m'n andere auto heeft zomerbanden, en met de 'eco' stand die vermogen en koppel wat terugschroeft en eerder opschakelt en later terugschakelt.

Moet alleen binnenkort de profieldiepte eens (laten) controleren, ben er niet helemaal zeker van of die nog optimaal is. Moet ergens nog wel een profieldieotemeter hebben, maar al een tijdje niet meer gezien :oops:
1 Euro munt gebruiken.

Gewoon naar huis, staal op staal. niks winterbanden! En ook nog eens met 100+ man tegelijkertijd.

Nou maar hopen dat er geen blaadjes op het spoor komen…

Totale chaos hier, onderweg van Geneva naar Zürich, al zo’n 3.5 uur aan het rijden en we zijn pas op de helft… piep is aangekomen maar prioriteit nu is heelhuids thuis komen. Zal wel rond 11 uur thuis zijn als het mee zit, dan zijn we 7 uur onderweg over 300 km…

IMG-5607.jpg

Gewoon naar huis, staal op staal. niks winterbanden! En ook nog eens met 100+ man tegelijkertijd.

Nou maar hopen dat er geen blaadjes op het spoor komen…
En dat durf je hier zomaar open en bloot neer te schrijven, op 't *piep*week.nl forum? :eek:
Straks ga je ook nog vertellen dat je je in een Elektrisch Vervoermiddel verplaatst zeker? :p

Zo jaag je zelfs de laatste benzinehoofden* die zich hier veilig waanden nog weg!

* Hmm, klinkt toch net iets minder overtuigend dan petrolheads, (te) krampachtig leenwoorden vermijden werkt niet altijd even goed ;)

Totale chaos hier, onderweg van Geneva naar Zürich, al zo’n 3.5 uur aan het rijden en we zijn pas op de helft… piep is aangekomen maar prioriteit nu is heelhuids thuis komen. Zal wel rond 11 uur thuis zijn als het mee zit, dan zijn we 7 uur onderweg over 300 km…
Take care

Als ze maar niet opeens besluiten te stoppen met rijden terwijl je op je werk zit… :rolleyes:
Dat doen ze in Nederland sneller dan bij ons, dat stoppen. Bij ons blijven ze rijden, in weer en wind. Ik herinner me ooit eens met de trein een paar uur vastgezeten te hebben door omvallende bomen op het spoor.

En dat durf je hier zomaar open en bloot neer te schrijven, op 't *piep*week.nl forum? :eek:
Straks ga je ook nog vertellen dat je je in een Elektrisch Vervoermiddel verplaatst zeker? :p

Zo jaag je zelfs de laatste benzinehoofden* die zich hier veilig waanden nog weg!

* Hmm, klinkt toch net iets minder overtuigend dan petrolheads, (te) krampachtig leenwoorden vermijden werkt niet altijd even goed ;)
Niks mis met een EV ;) Met de trein opzich ook niet. Toch kijk ik reikhalzend uit naar volgende week

Ik ben de dans hier maar net ontsprongen zag ik gisteravond laat. Dit was de verijsde weg waar ik het eerder over had en net (niet) op tijd ook overheen moest :confused:

't Was al (on)behoorlijk letterlijk ijsglad, maar viel nog net te doen stapvoets rijdend. 'Maar' een half uur vertraging, op een rit van normaal 40 minuten.

Maar iets later dezelfde middag is dat wel héél snel verder geëscaleerd!

Laatst bewerkt:
Ik ga zometeen ff naar beneden, maar was echt kapot gisteravond, ik ben al 3 dagen onderweg met ons management uit Engeland en investeerders uit Amerika. 3 avonden laat thuis en uit eten, dus het enige waar ik gisterenavond aan kon denken was m’n eigen bed! Gisteren in totaal 15 uur onderweg geweest met de auto, locaties bezichtigen door heel Zwitserland. Ik kijk uit naar het weekend hehe :)

Goedemiddag. Mijn nieuwe piep is lekker zuinig, na 194 km ging er 9,1 liter in de tank.:cool:
Dat haalt de Salto niet, waarmee zijn bestaansrecht steeds minder wordt. Nu wel de enige piep op banden geschikt voor de winter.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Net weer een deur afgesteld die niet meer op slot wilde, blijft ontzettend nauw luisteren met kunststof deuren en kozijnen. Maar hij doet het weer, 3 slagen omhoog per scharnier.
Is alleen een probleem met koud en nat weer, dat is het wel vandaag. Maar voorlopig weer opgelost.

Zo. Weekend. Vanavond klein drankje doen in de stad. Morgen 10:00 sharp sinterklaas op m’n werk. Leuk joh :p

Laatste mail eruit en dan geef ik er ook een slinger aan! Echter voor mij even geen alcohol meer, althans tm volgende week woensdag, dan hebben wij een awardsparty :)

Nou hij gaat wel echt hangen, vooral door de vloerverwarming. Ik zorg dit jaar wel voor dat ik iets er tussen zet zodat die niet teveel uitdroogt.

Verder heb ik het nieuwe GTO magazine gekocht. Heerlijke editie met een geweldige rapportage van Jan Lemkes met Porsche langs de westkust van Amerika

Huishouden gedaan, verjaardag geweest, net gegeten en zo op naar mijn werk. Dus weinig tijd op hier te posten.

Eerst in de schuur zetten, dan pas in huis en je naalden blijven er aan.
Ik was even de context vergeten, en m'n browser liet die eerst ook uit beeld.
Dan ziet zo'n reactie er ineens heel vreemd uit, alsof je in topic over breipatronen op libelle.nl bent beland of zo :D

Lekker 1,5 uur met de hond (hondje) naar het bos geweest, daarna wintersloffen onder de piep.

De tuin is afgelopen week een tuinman geweest, al een tijdje komt die eens per jaar, en nog wat dingen terug gezet en opgeruimd.

Daarna nog bezig geweest met een VR bril uit elkaar te halen maar het werd op gegeven moment te donker. Of ik dat later weer in elkaar geschroefd krijg? Dat is voor mij ook nog de vraag...

Terug
Bovenaan