Het afschrikwekkende topic

Micha D. zei:
Mag ik vragen waarom je in praktisch elk topic een foto van jouw auto post? Ik vind hem prachtig hoor, maar niet echt van toepassing hier.

Een teken van trots die ik graag met andere wil delen,maar ik heb hem al verwijderd voor je.Geen probleem hoor.

$T2eC16N,!w0FIZB(TSb9BSLJerkebQ~~48_27.JPG

$T2eC16Z,!)IFIeUOm)KzBSSB-qO,og~~48_27.JPG

$(KGrHqV,!qMFJEKG2Cr5BSSB-qCOy!~~48_27.JPG

Pobresh zei:
Beetje vreemd dat in dit topic ook redelijk fatsoenlijke of nette auto's voorkomen. Nee ik heb t niet over de afzichtelijke verbouwingen die mensen soms aan hun auto doen. Ik heb het over de fabriekstuners en subtiele veranderingen die hier ook al staan. Beetje jammer.
je hebt een verschil tussen afschrikwekkend/afzichtelijk en gewoon je smaak niet.

En vergeet niet. Veel verbouwingen waren in de jaren 90 gewoon mode, rieger bodykit bijvoorbeeld waar er meerdere exemplaren van in dit topic zijn gezet.

beetje verlagen lijkt hier af en toe al als Afschrikwekkend te worden bestempeld. Terwijl zeker tegenwoordig er nog genoeg auto's worden afgeleverd die op standje country staan en er 100% beter uit zien als die een paar cm lager had gestaan origineel.
Dat is heel eenvoudig. Alles dat niet door de fabrikant zo bedacht is, is van nature al afschrikwekkend.
Jammer dat we daar in Nederland geen wetgeving voor hebben.

Dus als mensen een DS4 kopen:
Citroen_DS4_002.jpg

En die vervolgens verlagen omdat ze geen SUV willen:
feff807c8e.jpg

Is dat volgens jou afschrikwekkend, want niet bedacht door de fabrikant?

wow dás bling bling zeg. Neger erin, gouden tanden, paar matties erbij.....

Waarom is het zo afschrikwekkend en niet meer als ik zeg dat het de OEM DS4 Racing betreft.:confused:

En exact hetzelfde resultaat niet OEM noem afschrikwekkend. Je vindt iets mooi of je vindt iets afschrikwekkend. En of er op die veren nu een logo van het automerk staat of een logo van K&N doet er dan toch niet toe? Vaak zijn het ook kleine details. Sterker: die tuningstijl is helemaal in atm (OEM+).

Zo heb ik dan (als voorbeeld) als vrij grote wijziging mn grille vervangen. Echter is de nieuwe grille wel in Citroën-stijl gehouden.
OEM:
C2-3.jpg

'Afschrikwekkend':
P5010109.jpg

Kan (en mag) je uiteraard nog steeds niet mooi vinden, maar dit staat naar mijn idee los van het feit of dit OEM is of niet.

[size=x-small]P.s.: Zo kan het ook.[/size]

Afschrikwekkend dus.
Bovendien ben je zo een milieuboef.
Je huidige grill is veel minder gestroomlijnd en je motor blijft te koud, waardoor je te veel gaat verbruiken.

stoterstangen90 zei:
Je huidige grill is veel minder gestroomlijnd en je motor blijft te koud, waardoor je te veel gaat verbruiken.

Want je thermostaat zit er natuurlijk enkel voor de sier!

stoterstangen90 zei:
Afschrikwekkend dus.
Bovendien ben je zo een milieuboef.
Probleem was juist dat hij te warm werd: problem solved dus. :p

Joël D. zei:
Autofan, niet op SST90 ingaan. :T
Ach, iemand moet hem af en toe voeren he. Anders overleeft hij het ook niet. :p

OT:
Camaroa-SS-Cabriolet-Bling-101.jpg

Als je dit afschrikwekkend vindt ben ik het met je eens. :LOL:

stoterstangen90 zei:
Auto-fan zei:
Waarom is het zo afschrikwekkend en niet meer als ik zeg dat het de OEM DS4 Racing betreft.:confused:
Als het OEM is, dan is het goed.

Ghehehe! Zo denk ik over mijn auto ook. Alleen OEM producten (op de uitlaat na, die wordt niet meer geleverd, dus voor next best thing BOSAL gegaan).

Ik krijg juist commentaar op datgene wat nog OEM is: mn achterlichten. Die worden als tuning gezien en mn grille niet. :D
C2-2-1_zps81471cd9.jpg

Dit is ook wel een aparte auto. Een oude CL van Mercedes maar dan een cabrio.

https://www.avito.ru/moskva/avtomobili_s_probegom/mercedes-benz_cl-klass_2000_178618647

Het geknutsel aan het dak is inderdaad nog te accepteren, maar die velgen en de interieurkleur komen bij mij toch een heel eind in de richting voor dit topic.

stoterstangen90 zei:
Joep83 zei:
stoterstangen90 zei:
Auto-fan zei:
Als het OEM is, dan is het goed.

Ghehehe! Zo denk ik over mijn auto ook. Alleen OEM producten (op de uitlaat na, die wordt niet meer geleverd, dus voor next best thing BOSAL gegaan).
Zonde.

Yups.

Van vierkante einddemper naar ronde... :( Nu denken veel mensen wel dat het maar een 1.4 is :)

Voor onderweg is een achterbumper van dat formaat eigenlijk best wel handig, altijd je picknicktafel bij je.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m743845420-volkswagen-new-beetle-2-0-highline-zwart-airco-elek-pakket.html

Het tuninggehalte van deze Beetle valt wel mee, maar ik moest er toch hard om lachen.

9L5cBaCS7xQGhkal5w==.jpg

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m757789606-citoen-traction.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

$_85.JPG

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier%2Czakelijk/f_bouwjaar-1995%20tot%201997%2Cvoor%201995/zeer-exclusief-golf-type1-rieger-uitgebouwd-inruil-mogelijk-138546856.html?sr_ab=0
138546856_1_big.jpg

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier%2Czakelijk/f_bouwjaar-voor%201995%2C1995%20tot%201997/te-koop-mazda-323-special-139154640.html?sr_ab=0

139154640_1_big.jpg

139154640_4_big.jpg

139154640_3_big.jpg

139154640_5_big.jpg

o_O

Terug
Bovenaan