Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ScaniaV8 zei:Ik woon zelf in Drenthe, heb altijd het gevoel dat als wij naar het westen moeten, het best meevalt, maar als een westerling naar Drenthe moet hebben ze altijd het gevoel dat ze een wereldreis gaan maken.
Afstand is echt hetzelfde hoor, geniet maar eens van het mooie Drentse landschap, kom je helemaal tot rust.
Leon in z'n SEAT zei:Wat dat betreft hebben we in Twente helemaal niks te klagen. Eén straat uitrijden en je bent in Amsterdam. En nog mooier: rijd diezelfde route de andere kant op en je bent weer in de normale wereld :T
ScaniaV8 zei:Ik woon zelf in Drenthe, heb altijd het gevoel dat als wij naar het westen moeten, het best meevalt, maar als een westerling naar Drenthe moet hebben ze altijd het gevoel dat ze een wereldreis gaan maken.
Afstand is echt hetzelfde hoor, geniet maar eens van het mooie Drentse landschap, kom je helemaal tot rust.
haarr zei:ScaniaV8 zei:Ik woon zelf in Drenthe, heb altijd het gevoel dat als wij naar het westen moeten, het best meevalt, maar als een westerling naar Drenthe moet hebben ze altijd het gevoel dat ze een wereldreis gaan maken.
Mooi zo laten. Dat voorkomt dat het hier ook te druk wordt.![]()
Boppie zei:haarr zei:ScaniaV8 zei:Ik woon zelf in Drenthe, heb altijd het gevoel dat als wij naar het westen moeten, het best meevalt, maar als een westerling naar Drenthe moet hebben ze altijd het gevoel dat ze een wereldreis gaan maken.
Mooi zo laten. Dat voorkomt dat het hier ook te druk wordt.![]()
Voor je het weet heb je allerlei antizwartepiet en anti4mei idioten
Boppie zei:Leon in z'n SEAT zei:Wat dat betreft hebben we in Twente helemaal niks te klagen. Eén straat uitrijden en je bent in Amsterdam. En nog mooier: rijd diezelfde route de andere kant op en je bent weer in de normale wereld :T
Voor mij ligt het in het midden. Je knalt met een noodgang Amsterdam uit (waarom ging ik er naartoe?) maar gaat gewoon daar waar nog een normale beschaving is met bijvoorbeeld bestrating, riolering en warm water uit de kraan. Daarmee bedoel ik het gebied rond de A30. Vergeet je die afslag dan kom je toch wel avontuurlijk terecht. Zandpaden,, toilet is een gat in de grond enz. Ze hebben er zelfs nog cassettebandjes in de verkoop.