Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Harm78 zei:Dat heb ik mee laten wegen
michel1975 zei:En daarnaast zaten we met smart te wachten op de foto's van Rob in bikini.Harm78 zei:Snap de keus voor C'eed maar als ik vrije keus in de lease had was het toch de Alfa geworden
Juist die Alfa deed me eigenlijk niet veel, misschien wel te mainstream-mooi ofzo...![]()
Harm78 zei:Mwah ik ben niet iemand die een auto kiest alleen maar op basis van wat het kost. Als ik dat deed, reed ik geen 330d...
In mijn rijtje was de Focus duidelijk veel goedkoper dan alle andere auto's, om nog maar te zwijgen van de gehate Mégane (die ik niet eens heb overwogen), maar ik kies als autoliefhebber toch voor de auto die ik het mooist en het fijnst vind.
Hm, en dus kies je voor dé mainstream auto van dit moment? Ik volg het niet helemaal.Juist die Alfa deed me eigenlijk niet veel, misschien wel te mainstream-mooi ofzo...
Hm, en het is dus een Kia geworden? Ik volg het niet helemaal.
Harm78 zei:Ik zie zo heel af en toe eens een nieuwe Zaa'd rijden
Dat komt doordat het zo'n onopvallend model is. In werkelijkheid staan er zeven in jouw straat.
Harm78 zei:De Alfa valt natuurlijk ook af omdat ze in de folder al roesten en ze iedere week stuk gaan!
Harm78 zei:Hm, en het is dus een Kia geworden? Ik volg het niet helemaal.
De Kia vond ik het mooist en het fijnst rijden, makkelijk zat...
En mainstream? Ik zie zo heel af en toe eens een nieuwe Zaa'd rijden, maar ze zijn erg zeldzaam. Alle andere auto's uit mijn lijstje vliegen me dagelijks om de oren (vooral de Volvo valt me nu op) en de Kia zie ik misschien één keer in de twee dagen.
Wat probeer je te vertellen? Wil je dat Harm zijn keuze tegenover jou verdedigd of iets dergelijks? Hij moet zijn keuze aan jou verantwoorden, probeer je dat te vertellen?Elaste zei:De C'eed zie je echt op elke straathoek. Het zijn best redelijke (geen hele goede) auto's, maar het is dé auto voor iedere jandoedel die conformistisch wil rijden, niks geeft om autorijden en vooral niet boven het maaiveld wil uitsteken.
Sorry, maar je argumentatie om een Kia te gaan rijden slaat nergens op. Die argumenten gebruik je om een Alfa, BMW, RCZ, 208 T16 of iets dergelijks te gaan rijden, maar zeker NIET om een burgerbak als een C'eed te gaan rijden.
De C'eed zie je echt op elke straathoek. Het zijn best redelijke (geen hele goede) auto's, maar het is dé auto voor iedere jandoedel die conformistisch wil rijden, niks geeft om autorijden en vooral niet boven het maaiveld wil uitsteken.
Sorry, maar je argumentatie om een Kia te gaan rijden slaat nergens op. Die argumenten gebruik je om een Alfa, BMW, RCZ, 208 T16 of iets dergelijks te gaan rijden, maar zeker NIET om een burgerbak als een C'eed te gaan rijden.
Elaste zei:Harm78 zei:Hm, en het is dus een Kia geworden? Ik volg het niet helemaal.
De Kia vond ik het mooist en het fijnst rijden, makkelijk zat...
En mainstream? Ik zie zo heel af en toe eens een nieuwe Zaa'd rijden, maar ze zijn erg zeldzaam. Alle andere auto's uit mijn lijstje vliegen me dagelijks om de oren (vooral de Volvo valt me nu op) en de Kia zie ik misschien één keer in de twee dagen.
De C'eed zie je echt op elke straathoek. Het zijn best redelijke (geen hele goede) auto's, maar het is dé auto voor iedere jandoedel die conformistisch wil rijden, niks geeft om autorijden en vooral niet boven het maaiveld wil uitsteken.
Harm78 zei:De C'eed zie je echt op elke straathoek. Het zijn best redelijke (geen hele goede) auto's, maar het is dé auto voor iedere jandoedel die conformistisch wil rijden, niks geeft om autorijden en vooral niet boven het maaiveld wil uitsteken.
Dan bekijk je toch andere straathoeken dan alle andere mensen die ik ken... heeeeel af en toe zie ik een berline, een break misschien nog wel dagelijks. Het huidige model dan he. Alfa's zie ik op iedere straathoek, BMW's ook, een 208 T16 ken ik niet maar 208's zie je ook overal. Vooral van de V40 viel me dat heel erg op.
En wat jij ervan vindt boeit me eigenlijk niks. Ik heb gekeken naar een paar auto's en degene gekozen die ík het mooiste en fijnste vind. Wat de rest van de wereld daarvan vindt maakt me niet uit. Als ik me daar wel door liet beïnvloeden, zou ik wel een Golf genomen hebben.
Micha D. zei:Wat probeer je te vertellen? Wil je dat Harm zijn keuze tegenover jou verdedigd of iets dergelijks? Hij moet zijn keuze aan jou verantwoorden, probeer je dat te vertellen?
Juíst een C'eed is mainstream, betaalbaar, rationeel, nononse, middelmatig (niet: goed), etc. Het is de nieuwe Golf/Kadett.
Harm geeft zelf aan dat de kosten minder uitmaken, dat hij altijd spannende auto's rijdt, etc. Dan snap ik de keuze voor dé ultieme burgerbak van dit moment niet.
Elaste zei:Het is ook niet dat de C'eed een slechte auto zou zijn. Hij ziet er best frisser uit dan menig soortgenoot en rijdt ook zeker niet slecht.
Twix zei:Ach Harm, als jij maar tevreden bent met jouw keuze. Laat de rest maar praten.
Soloman zei:Als ik uit de C'eed kom, doet mijn kont zeer en voel ik me moe, alsof ik echt aan het werk ben geweest.

Elaste zei:Tsja, lees autotesten er maar op na. De C'eed scoort overal 'redelijk' of 'goed' op, maar blinkt nergens in uit. Kritiek blijft er op het onderstel dat nog niet van het verfijnde niveau is van sommige concurrenten. Een echte allemansvriend dus.
haarr zei:Elaste zei:Tsja, lees autotesten er maar op na. De C'eed scoort overal 'redelijk' of 'goed' op, maar blinkt nergens in uit. Kritiek blijft er op het onderstel dat nog niet van het verfijnde niveau is van sommige concurrenten. Een echte allemansvriend dus.
Aha, even goed als een Golf of Astra dus!