Harm78: Nieuwe auto! Gele Smart #1 p.40

Mooi is anders.

Edit: BMW 320d ling:
BMW-320D-Fox-Lead.jpg

WOF
a010.gif

Man ik heb de halve Autostyle catalogus al besteld! Al wist ik niet helemaal of je er nou blote vrouwen kon bestellen of onderdelen. Ik werd helemaal verblind door al die prachtige soorten booskijkers, skirts, spoilers, bumpers, interieurverfraaiiingen, en mijn favoriet, een haaievinnetje met lampje erin!

But seriously... daarnet maar eens een Brodit (bah!) houdertje gemonteerd voor mijn nieuwe Sony Ericsson X1. Welke idioot ontworpen heeft dat ze alleen een mini-usb aansluiting maken, LINKSBOVEN op het toestel... SE levert er zelf helemaal niks voor, Brodit heeft iets dat wel werkt, maar je zit dus altijd met een draadje dat je moet inpluggen.
Zit nu tijdelijk even vastgeschroefd in gaatjes die er al zaten, maar ik heb zo'n mooie lederen console besteld.

Zo, de console van echt kunstleer zit erin, pasvorm is prima :) Ik zal binnenkort wel eens een fotootje maken, het staat eigenlijk best wel netjes.

Harm78 zei:
Man ik heb de halve Autostyle catalogus al besteld! Al wist ik niet helemaal of je er nou blote vrouwen kon bestellen of onderdelen.

Staan er onderdelen in de Autostyle catalogus?

WOF
circonspect-2403.gif

Weinig te melden met de BMW, behalve dat ie nog steeds bevalt :)
Vandaag heb ik een (bijna) nieuwe pookknop gehaald, de oude was nogal afgesleten:

DSC_0002.jpg~original

en klikte bovendien niet meer echt goed vast. Nu is het dus zo:
DSC_0001.jpg~original

Ook had ik dus de nepleren telefoonconsole gemonteerd, met houder voor mijn Sony Ericsson Xperia. Dat ziet er zo uit:
DSC_0003.jpg~original

DSC_0004.jpg~original

Ofwel was er stiekum tegenlicht, ofwel is zo'n Xperia beter als telefoon dan als camera...

Foto time...

Gister bij Harm op de koffie geweest en gelijk maar eens een paar plaatjes geschoten van de BMW.

P1130420.jpg

P1130422.jpg

P1130425.jpg

P1130423.jpg

Wat artistiek!

Vandaag ben ik bij de dealer maar eens wezen shoppen. Heb een nieuwe pookhoes gekocht (de oude had 2 gaatjes en ze hadden 'm voor 20 euro zomaar op voorraad) en een rollobakje voor in de middentunnel besteld. Dat wordt weer genieten :)

Erg leuke foto's. Kleur groen komt ook mooi uit zo. Alleen jammer dat de auto stijf staat van de hologrammen en swirls zoe op de eerste foto te zien

Hij is me slecht gepoetst, woensdag zal ik hem even mooi verwennen met een lekker polijstbeurtje!

Dat is ook de reden dat ik de foto's zelf een stuk minder vind. Maar aangezien we om 23.00 weer terug moesten zijn in huize Harm voor Family guy, Hadden we geen tijd om een mooi locatie uit te zoeken. Zodoende werd het tussen twee lantaarnpalen :D

Gisteren heeft Bob TDI in samenwerking met mezelf en een beetje x-trailrijder de BMW flink gepoetst. Eigenlijk zag ie er vantevoren niet uit met veel swirls en hologrammen. Na een paar keer polijsten met verschillende machines en 2 lagen wax is er echt weer een hele mooie auto onder vandaan gekomen. Ook heeft de aanwezige spotrepairder 2 storende beschadigingen een heel stuk minder zichtbaar gemaakt.

Foto's komen nog, die moet Bob nog even sturen :)

Eergisteren ben ik met de BMW naar Duitsland geweest. Leuk een bezoekje aan het Audi Forum in Neckarsulm, waar je een fabrieksrondleiding kon krijgen. Kwamen we daar aan, bleken ze werktijdverkorting te hebben en dus geen rondleidingen. Op zich leuk om te horen dat er geen A6'en meer worden gemaakt, maar we hadden wel 400 km voor niks gereden. Maar vooruit. De terugweg hebben we toen maar langs de toeristische weg gedaan, wat dan wel weer erg mooi was.
Uiteindelijk kwamen we uit op de Sauerlandautobahn. Dat was wel erg mooi: redelijk bochtig, mooie omgeving en heerlijk rustig. Dat is dus leuk rijden, en ik weet nu dat de 320D ongeveer net zo strak op de weg ligt bij hoge snelheid als de XM. Ik heb de top niet eens geprobeerd, maar 200 op de teller ging redelijk makkelijk.

229k km pas! En dat zijn nou niet echt km-standen die je aan een auto af zou moeten kunnen lezen, dat mag pas bij 3 ton of meer.

had hem net optijd gewijzigd;) Maar je ziet toch geregeld auto's die een stuk jonger zijn met minder km's die er een stuk beroerder uit zien.

Netjes Harm, komt de kleur net weer wat beter uit, maar mag jij niet bij X-trail aan huis komen.....................:}

ziet er mooie uit Harm.. Zo had ik hem afgelopen zaterdag wel ff willen zien.. [size=x-small]heb je geen chrome-line meer nodig[/size];)

Inderdaad, weer een bewijs wat goed poetsen kan doen met een auto..

Hij is weer heerlijk gepoetst! Mooi hoor! En die kleur past perfect bij de auto. Gewoon een heel sterk en evenwichtig beeld!

Mooie wagen, máár kan je niet beter even het deel van de achterlichten in de kofferklep vervangen? De achteruitrijlampen zijn zo geel, ziet er zo oud uit...
DSC07446.jpg

Wel mooi hoor zo'n BMW. Dik 10 jaar oud en ziet er nog als nieuw uit, ook qua design (tu)

Wel een mooi interieur... Maar ja, minder dan 6-cylinders dus eigenlijk nog geen échte BMW...:}

Snipe zei:
Ralf //M zei:
Maar ja, minder dan 6-cylinders dus eigenlijk nog geen échte BMW...:}

Ik schud mijn hoofd nog maar eens.

Jij vind het overdreven? Mijn pa heeft onlangs een Z4 gekocht. In de showroom een 2.5iS uit 2003 , en een 2.0i uit 2006, zelfde prijscategorie. Toen de verkoper beide auto's had gestart, was de keuze gemaakt, al voordat de auto de showroom uit was. 3x raden welke.......

Terug
Bovenaan