gt3 productieslot scam?

Marcello

Startmotor
Op de bekendste duitse occasionsite worden productieslots voor een Porsche gt3 aangeboden voor 15k. Ik neem aan dat dat zwendel/lokkertjes zijn en je daar, als dat uberhaubt al mogelijk is, veel harder wordt leeggeschud?

Ik vind het niet een hele gekke prijs. Je koopt alleen een productieslot, de auto zelf moet je nog samenstellen en afrekenen.

Een gt3rs is gewoon niet te bestellen en als er 'slechts' 15k gevraagd wordt om een slot over te nemen voor een gt3 non rs dan tsja, zie vraag in beginpost.

En die advertenties verdwijnen ook niet... die hebben dus óf unlimited slots óf niemand wil die 15k tikken. Beide is niet heel waarschijnlijk...

Jammer, geen zinvolle reacties dus dan zal het wel gewoon zijn van; 'als het te mooi klinkt om waar te zijn...'

Wat mij betreft kan dit topic verwijderd worden want hier wordt niemand wijzer van.

Daar kan je je niet aanmelden want dan moet je een vraag over een drukke viswinkel beantwoorden bij aanmelding en al lezend op het forum heb je dan eindelijk een emailadres van iemand die daarover gaat en als je die een email stuurt krijg je zo'n mailtje terug dat het niet afgeleverd wordt. Dat was mijn 1e ingeving ook namelijk...

Sorry, dit klopt niet Marcello. Het is een forum van, voor en met liefhebbers & je hoeft geen Porsche te hebben om er hartelijk ontvangen te worden als je een autoliefhebber bent met passie voor het merk.
Ben er een kleine 20 jaar lid. Zonder een Porsche @te duur, ook al was dat mijn jongensdroom als kind al.

<edit> je vraag effe doorgespeeld aan een Admin aldaar Marcello - komt vast goed.

Laatst bewerkt:
Dan weet je ook wie de uitbater is van de viswinkel, de Cazzo :ROFLMAO:
Er mag serieus gelachen worden - met respect voor elkaars mening en auto - eindeloze discussies over de geneugten van een G50 versnellingsbak, de transaxles, Tiptronic versus PDK, lufties versus waterkokers, kapperauto Boxsters, spiegelei 996, alle nadelen van een Targa en noem het allemaal maar - het gaat er hoffelijk aan toe en moderatie is daar eigenlijk amper nodig. Liefhebbers.

Laatst bewerkt:
mooi om te horen maar als ik wat dan ook invul bij aanmelding als antwoord op wat men zegt als het druk is in de viswinkel krijg ik 'je hebt een onjuist antwoord gegeven op de vraag'. Zie hierboven,

Er melden zich wekelijks nieuwe eigenaars / liefhebbers aan op het mooie reclamevrij PF waar de mods quasi niks om handen hebben wegens 99,9% zelfregulerend. Dus het ligt bij jou vrees ik jammer genoeg, niet bij de “viswinkel” iets met privacy of security / cookies settings? Rare nickname? Heb de vraag toen je ze stelde direct doorgegeven aan een mod aldaar (Olaf) en die zei dat er niks speciaals aan de hand was…

Wel is het zo dat je een minimum aantal Posts moet hebben om een verkooptopic te kunnen openen, ik dacht 20.
<edit> even een PB gestuurd naar een moderator, hou je op de hoogte want is abnormaal. PF Moderator Olaf heeft geen idee waarom het je niet lukt en anderen wel Marcello… probeer je te registeren met een - nou ja - normaal e-mail adres? Is de gewenste nickname al in gebruik?
Kreeg net een bericht dat “Marcello” al in gebruik is sedert 2008 op het PF…

Laatst bewerkt:
Volgens mij is meneer op zoek naar het antwoord op de captcha "Wat zeg je als het druk is in de viswinkel?", begrijp ik dat goed? Het antwoord op de vraag is: Makreelevenlangs

Terug
Bovenaan