Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je was me voorSkoda Octavia/Superb.
Dan is idd een mpv niet handig, een multi space kan wellicht qua confort niet aan een station tippen.De grote wielen kunnen wel van mijn rolstoel af alleen het frame is niet inklapbaar. Een mpv is vaak te hoog om vanuit mijn rolstoel over te stappen naar de autostoel helaas vandaar een station
![]()
Opel Insignia Benzine [K-370-RP] | AutoTrack
Kies voor deze Opel uit 2021 met 85.092km. voor € 26.995. Gratis de autohistorie van deze Opel Insignia inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Dankjewel hier gaan we eens naar kijken?Een van de ruimste D-segment stationwagens.
Bekijk dan zeker ook de Superb van Skoda. Iets minder frivool qua vormgeving, maar ook enorm ruimDankjewel hier gaan we eens naar kijken?
Hybride wordt niet duur, dat zijn de plugin hybridesHybride wordt erg duur. De korting van de wegenbelasting gaat binnenkort af. Ik zou i.p.v. alle adviezen hier gewoon eens 1 of meerdere zaterdagen wat autobedrijven aflopen die verschillende modellen hebben staan. We kunnen hier wel alle merken en types opnoemen, maar voor 30.000 euro is heel wat te koop en zelf je erin verdiepen maakt dat je een betere keus zal maken.
Ik ben onlangs van een Mazda6 stationwagen naar een BMW5 stationwagen overgestapt en dat is een wereld van verschil. Beide types worden hierboven ook genoemd, maar kan je echt niet vergelijken.
Bekijk dan zeker ook de Superb van Skoda. Iets minder frivool qua vormgeving, maar ook enorm ruim
Er staan er voor je budget tot € 30.000 best wel een aantal te koop, zoals deze bijvoorbeeld:
![]()
Skoda Superb Benzine [S-012-FK] | AutoTrack
Kies voor deze Skoda uit 2023 met 76.999km. voor € 28.950. Gratis de autohistorie van deze Skoda Superb inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Dat was me niet opgevallen. Hieronder een vergelijkbaar exemplaar (andere kleur, iets ouder), zonder schade:Prima voorstel maar je voorbeeld zelf is een schadeauto ( linksachter )
Mooie stap gemaakt! Hier nog een tevreden 2019 Mazda 6 rijder, BMW 5 lag buiten mn budget (prive aanschaf), maar ik blijf dromen ;-) Ik geloof direct dat ze niet met elkaar te vergelijken zijn, wel zijn het beide in mijn ogen auto's voor de liefhebber. Zou het voor mezelf nooit kunnen verkroppen om 30k stuk te slaan op een Skoda, hoe degelijk ook. Zit weinig emotie aan voor mij.Hybride wordt erg duur. De korting van de wegenbelasting gaat binnenkort af. Ik zou i.p.v. alle adviezen hier gewoon eens 1 of meerdere zaterdagen wat autobedrijven aflopen die verschillende modellen hebben staan. We kunnen hier wel alle merken en types opnoemen, maar voor 30.000 euro is heel wat te koop en zelf je erin verdiepen maakt dat je een betere keus zal maken.
Ik ben onlangs van een Mazda6 stationwagen naar een BMW5 stationwagen overgestapt en dat is een wereld van verschil. Beide types worden hierboven ook genoemd, maar kan je echt niet vergelijken.
Kia tegenwoordig ook 10 jaar (tot 150.000 km).Ik zou een station nemen met zolang mogelijke garantie. Toyota Corolla station tot 10 jaar garantie. Kia Ceed station 7 jaar. Alles wat maar 2 jaar garantie geeft lekker weg bij blijven.
Mooie stap gemaakt! Hier nog een tevreden 2019 Mazda 6 rijder, BMW 5 lag buiten mn budget (prive aanschaf), maar ik blijf dromen ;-) Ik geloof direct dat ze niet met elkaar te vergelijken zijn, wel zijn het beide in mijn ogen auto's voor de liefhebber. Zou het voor mezelf nooit kunnen verkroppen om 30k stuk te slaan op een Skoda, hoe degelijk ook. Zit weinig emotie aan voor mij.
Gezien de minimale eisen van de topicstarter heb ik niet het vermoeden dat het een liefhebber betreft. Dan is een Skoda of de inmiddels ook al genoemde Toyota Corolla echt dikke prima. Wil ook nog een Renault Talisman benoemen, voor 30k rijdt je in de allerdikste Initale Paris uitvoeringen. Zijn ook ontzettend betrouwbaar gebleken in vele testen en qua ruimte kom je sowieso niks tekort.
Een auto haal je niet een auto koop je. Maar dan moet het ontbreken van kleur wel je ding zijn.Kia tegenwoordig ook 10 jaar (tot 150.000 km).
Voor dit geld kun je een gloednieuwe Octavia halen, dan heb je de minste zorgen lijkt me.
Als tweedehands geen probleem is, dan zou een Superb natuurlijk nog beter zijn, want nog meer ruimte.
Waarom zou je met dit budget zo'n oude auto kopen.Kijk eens naar een Toyota Prius Wagon, 3 volwaardige en verstelbare stoelen op de 2e zitrij en met de 3e zitrij neergeklapt, of desnoods gedemonteerd, meer dan voldoende bagageruimte. Zeer betrouwbare techniek, gemiddeld 1:19 zonder moeite. Hier heb je de komende jaren een prima keuze aan.
Rond 27500 Euro heb je er een uit 2018 of 2019. Niet echt oud toch? Techniek is nog steeds up to date.Waarom zou je met dit budget zo'n oude auto kopen.
Omdat de basis nog steeds uit 2012 is en je dus een hoop dingen mist. Daarbij wil hij geen mpv maar een station.Rond 27500 Euro heb je er een uit 2018 of 2019. Niet echt oud toch? Techniek is nog steeds up to date.