Golf VI what's next

Pracht bak (y) met name ook dat interieur!!

zeurmodus: 20" alleen iets te groot misschien?

Weer eens hoog tijd voor een update.

De Volvo bevalt nog steeds erg goed. Inmiddels staat de teller op meer dan 40.000km. Echt een heerlijk comfortabele reisauto! Onlangs maar weer eens lekker gepoetst

kQwbeqT.jpg

8UN0MM8.jpg

zlFIoJL.jpg

Het youngtimerverhaal ging echter ook weer kriebelen. Zeker nu mijn vrouw meer en meer zakelijke kilometers maakt. Daarom sinds een paar weken deze Saab 9-5 2.3t met 159k uit 1998 toegevoegd aan het wagenpark. Deze auto rechtstreeks van de eerste eigenaar verkregen Echt een genot om mee te rijden en super comfortabel.

47t9MF3.jpg

20BbOnb.jpg

L6NhTe5.jpg

Echter het vroege voorjaarsweer maakte toch dat een cabrio mij niet los liet. Van mijn vrouw mocht de youngtimer ook best wat minder groot. Inmiddels zijn de eerste Mini cabrio's ook 15 jaar oud en daarom toch de zoektocht ingezet. En dan vind je toch weer sneller dan nodig is een mooi cabrio.

Vorige week daarom naar Zwitserland gevlogen om deze Mini Cabrio Cooper 1.6 met 142k uit 2004 op te halen. Echt een gaaf exemplaar met sluitende onderhoudshistorie en nog super in de lak. Daar gaat mijn vrouw hopelijk door de weeks (en ik in het weekend) komende zomer veel lol aan beleven. Auto is gisteren bij de RDW geweest en wacht nog even op NL kenteken.

dj6PrpD.jpg

Apctb5e.jpg

8NhWUsy.jpg

ETW0BQU.jpg

dGQLGyo.jpg

xjWWNoy.jpg

Dune zei:

Het youngtimerverhaal ging echter ook weer kriebelen. Zeker nu mijn vrouw meer en meer zakelijke kilometers maakt. Daarom sinds een paar weken deze Saab 9-5 2.3t met 159k uit 1998 toegevoegd aan het wagenpark. Deze auto rechtstreeks van de eerste eigenaar verkregen Echt een genot om mee te rijden en super comfortabel

He die 9-5 stond bij Dune Classics. Ben je eigenaar van dat bedrijf?

Phaeton W12 zei:
Dune zei:

Het youngtimerverhaal ging echter ook weer kriebelen. Zeker nu mijn vrouw meer en meer zakelijke kilometers maakt. Daarom sinds een paar weken deze Saab 9-5 2.3t met 159k uit 1998 toegevoegd aan het wagenpark. Deze auto rechtstreeks van de eerste eigenaar verkregen Echt een genot om mee te rijden en super comfortabel

He die 9-5 stond bij Dune Classics. Ben je eigenaar van dat bedrijf?

Klopt dat is die Saab inderdaad. Ik ben niet de eigenaar dat is mijn broer maar maakt het makkelijker om sneller te wisselen.

Terug
Bovenaan