Goeie beginners auto voor 5k ?

YusufTas f303378

Net ingestapt
Hey, ik start deze forum eigenlijk om te vragen wat een hele goeie beginners auto zal zijn ik weet echt ni wat voor merk ik moet gaan , het is belangrijk dat de auto voor mij niet te oud is
en niet veel problemen gaat hebben .
. Budget is 5k eu
. Plaats belgie
Bedankt voor mensen die adviest willen geven

Voor 5.000 euro krijg je in België meer auto dan in Nederland. Ik vind het lastig inschatten wat je dan zoal kunt krijgen voor dat budget. Maar afhankelijk van je prioriteiten (betrouwbaarheid? Rij-eigenschappen? Comfort?) zou ik een Toyota Yaris vanaf 2012, een Ford Fiesta zonder Ecoboost motor, of een Renault Clio aanbevelen. :)

Een goede auto is voor iedereen anders. Andere wensen , andere maandelijkse kosten

Eigenlijk zijn de meeste auto's in het A of B segment prima, Twingo 2 is lekker goedkoop in de maand maar wel met wat luxe zoals cruise control. Suzuki swift is ook een leuk ding mits je niet regelmatig lange standen op de snelweg rijd. En zo heeft elke auto wel iets (niet)

Op zich een leuke uitdaging om iets te zoeken voor dit budget, maar dan verwacht je wel wat meer info over wat voor auto je ongeveer zoekt. Een studentenbakje is iets anders dan een gezinsauto.

Terug
Bovenaan