goede en goedkope verzekering all risk

De Visionaar

Net ingestapt
Heeft iemand een tip voor me mbt een goede en goedkope verzekeraar om mijn nieuwe auto all risk bij te verzekeren. Ik heb geen schade vrije jaren.

Inshared? Maar even serieus, vergelijk gewoon via Independer.nl de prijzen aan de hand van het kenteken? Bij mij kwam Independer als goedkoopste uit de bus en ze geven ook geld terug, als je geen schade geclaimd hebt.

Arthur Hilbrands zei:
Heeft iemand een tip voor me mbt een goede en goedkope verzekeraar om mijn nieuwe auto all risk bij te verzekeren. Ik heb geen schade vrije jaren.

Hangt ervan af. Als je in Brabant of Zeeland woont, ZLM. Anders Centraal beheer.

En begin altijd met WA en een oud hok als je geen schadevrije jaren hebt. ;) Juist die eerste 2 jaar zijn het duurste.

Maar even serieus, vergelijk gewoon via Independer.nl de prijzen aan de hand van het kenteken? Bij mij kwam Independer als goedkoopste uit de bus en ze geven ook geld terug, als je geen schade geclaimd hebt.

independer is puur een vergelijkingssite voor andere verzekeringen. Volgens mij sluit je bij independer zelfs niets af. Als dit al niet duidelijk was vraag ik mij af in hoeverre je de kleine lettertjes wel hebt gelezen. Goedkoop is niet altijd de beste; ligt geheel aan de wensen zoals keuze in schadeherstel, hoogte van eigen risico, etc.

Los daarvan, ze doen lijken alsof ze onafhankelijk verzekeringen vergelijken, maar zo onafhankelijk als ze doen voorkomen waren ze in ieder geval nooit.

maargoed, je kunt altijd raadplegen idd, het geef je een aardige indicatie

Terug
Bovenaan