ginkelvanmichiel
Kilometervreter
Vandaag kwam de hele zwik binnen, geplaatst, doet dat stomme ding het niet. De meter meet geen verbruik. Kennelijk een productiefout 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het stuur is een airbagstuur, dat is origineel! In ‘94 was die nog niet standaard.Leuk ding! Misschien vind ik die nog wel leuker dan een Panda. Alleen jammer van het facelift-stuur. En zijn de wieldoppen ook van de facelift? Zijn de wielkasten ook nog een beetje netjes? Dat is wel een pijnpunt bij deze Astra’s.
Dat van dat stuur wist ik niet dat die ook al in dit type leverbaar was. En de velgen wist ik niet van dat het velgen waren. Mooi dat de wielkasten al gedaan zijn.Het stuur is een airbagstuur, dat is origineel! In ‘94 was die nog niet standaard.
Hij heeft LM velgen, die origineel bij de CD uitvoering horen.
Wielkasten zijn al vervangen, dus dag is mooi!
Mijn ouders hadden een Kadett 1.8i Beauty, met hetzelfde interieur (maar dan in het blauw) en ook de C18NZ motor. Ik snap wel dat ze erg blij waren met die auto indertijd! (tussen 1994-1999-toen sloeg hij dusdanig aan het roesten dat ze een '96 Astra F Facelift kochten)Mooi hoor! Die Astra F is natuurlijk vooral een iets gemoderniseerde Kadett. Pre-facelift was ook de aandrijflijn nog erg Kadett. Maar dat maakt het echt niet verkeerd. En natuurlijk nog het typische Opel geluid.
Als CD ook echt wel fijne stoelen weet ik nog.