Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar eens rustig rondkijkenJammer maar fijn dat ie goed terecht komt. Nu iets anders zoeken voor mevrouw?
Eerste generatie nieuwe Panda bijvoorbeeld?
Corsa B was inderdaad ook iets waar ik aan dacht, en dan vooral in CDX uitvoering. Helaas zijn die ook dungezaaid...Als je "niet duur" wil rijden, zou je ook bijv. naar een eerste generatie Meriva kunnen kijken of een leuke Corsa B.
Deze zijn her en der nog wel te vinden in mooie staat met weinig kilometers.
Beide zijn niet te groot en volgens mij geschikt voor 'kleinere' mensen, staat een leuke blauwe Corsa B in Wolvega te koop..
Moet zeggen dat de Pinda van Total Loss ook erg leuk is![]()
Er staat een zilveren in Kampen met (relatief) weinig kilometers...Corsa B was inderdaad ook iets waar ik aan dacht, en dan vooral in CDX uitvoering. Helaas zijn die ook dungezaaid...
Ja precies. Nu kan ik een compressor, mits leeg, zelf vervangen, maar het is wel kostbaar inderdaad...Ik vind hem mooi! Airco zal het hopelijk weer doen na vullen, anders vrees ik wel kosten.
Laten we hopen op gewoon leeg.Ja precies. Nu kan ik een compressor, mits leeg, zelf vervangen, maar het is wel kostbaar inderdaad...
heel even kwam het wel in mij op ja. Maar ik ben als de dood dat die rare elektronische storing er niet uit is...Oh wauw wat bijzonder. Overweeg je m nu weer terug te kopen? Ik vind 'm wel leuk met die zwarte bumpers en stalen wielen.
ik heb inderdaad even een berichtje achtergelaten... ik ben benieuwd of zij het werk aan de auto hebben gedaan of dat zij hem uit de handel hebben overgenomen.Je kan ze even bellen hoe het probleempje opgelost is.... als ze je een netjes en plausibel antwoord geven....
Antwoord: Het bedrijf heeft de schade gerepareerd, maar er waren geen elektronische storingen bij aanschaf.ik heb inderdaad even een berichtje achtergelaten... ik ben benieuwd of zij het werk aan de auto hebben gedaan of dat zij hem uit de handel hebben overgenomen.
Heb je ze wel even doorgegeven dat die daarom totall loss is verklaard?Antwoord: Het bedrijf heeft de schade gerepareerd, maar er waren geen elektronische storingen bij aanschaf.
Hmm. Dan laat ik hem lekker staan.
Jazeker. Plus dat het waarborgfonds ertussen heeft gezeten met een officiële schadetaxatie. Ik heb met zweet op mijn rug die auto bij het taxatiebedrijf afgeleverd, want hij reed nauwelijks!Heb je ze wel even doorgegeven dat die daarom totall loss is verklaard?
Sorry ik ben zo eerlijk om zoiets dan door te gevenZal een bedrijf niet zo blij mee zijn.