406c
Kilometervreter
Wel opvallend dat de Dyane dan alsnog er nagenoeg drie maal zo lang over doet om naar de 100 te kruipen.Sterker nog, de Dyane heeft meer pk per kilo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel opvallend dat de Dyane dan alsnog er nagenoeg drie maal zo lang over doet om naar de 100 te kruipen.Sterker nog, de Dyane heeft meer pk per kilo
Dat was mijn idee eerst ook, maar ik had geen plek mee waar ik hem kon monteren. (Schroefgaten maken is ook weer zowat!) Dan zo maar!Ik had 'm als los bordje gedaan, net als dat kentekenplaatje. Dan zitten de moderne toevoegingen er duidelijk als losse items op.
Helaas wel. En eigenlijk moet hij ook nog 20cm in diameter zijn!Is die sticker trouwens verplicht?
Lijkt een Top Gear bouwsel van Clarkson ; )
Logisch, de garantiekosten waren al hoog door dat nieuwe pakket.Contact opgenomen: blijkt dat ze de oude koelvloeistof hebben hergebruikt.
gelukkig maarMaar die 305 Break is al verkocht....![]()
Het blijkt dat de 1e en 2e generatie Prius gevoelig is voor het snel ontladen van het HV accupakket. Daar kunnen de modules slecht tegen, ze moeten eigenlijk altijd tussen de 40-60% geladen blijven. Als je de auto een week niet gebruikt is de SOC al teruggelopen tot 42%. Ofwel, je moet een dergelijke auto met enige regelmaat gebruiken.Waarom zo snel al?