rke zei:
Mooi project.
Ik vind het altijd mooi als mensen dit soort dingen ondernemen. De injectie zal een enorme verbetering zijn.
Wat ik wel jammer vind, is dat je de hydraulische klepstoters gebruikt hebt in plaats van de klassieke tuimelaars.
Uiteindelijk niet gedaan. De Cinquecento nokkenas schijnt net een ander profiel te hebben waardoor de hydraulische stoters op een Marbella (of oerPanda) blok te krap staan, en dus dan voor problemen gaan zorgen.
Het vervelende is wel dat met de mechanische stoters de hele injector moet worden uitgebouwd, omdat dat ding vast zit aan het kleppendeksel. Ik zou er voor kunnen kiezen de injector van het kleppendeksel te scheiden (dat is vrij eenvoudig te doen) en er dan een kleppendeksel op te zetten van de Marbella zelf. Dan zou je met wat gefoeter de injector kunnen laten zitten.
Alleen moet ik dan weer een andere steun voor de bobines zien te maken. Nuja, dan maar een keer per jaar eraf halen.