Gezocht diesel max 55k { Gekocht ! GIULIA }

Ha, ik heb dit topic wel gewaardeerd. Opnieuw een voorbeeld van adviezen die volledig de wind in werden geslagen, maar eerlijk is eerlijk: je hebt wel een bijzonder fraaie bolide gekocht. Veel plezier ermee!
En houd ons zeker op de hoogte inderdaad.

Heerlijk! Gave kleur!

Stond er niet ergens 1 op voorraad die je met fikse korting kon overnemen met jou specs?

Ja ik had zelf verwacht een Talisman aan te schaffen, maar ik was echt verkocht na een testrit in de Giulia !

der Magistrat zei:
Ha, ik heb dit topic wel gewaardeerd. Opnieuw een voorbeeld van adviezen die volledig de wind in werden geslagen, maar eerlijk is eerlijk: je hebt wel een bijzonder fraaie bolide gekocht. Veel plezier ermee!
En houd ons zeker op de hoogte inderdaad.

Er stonden er een aantal op voorraad, maar waren helaas saaie kleuren . Ik wilde ook premium audio en geen zwart leder.

AsconaGT zei:
Heerlijk! Gave kleur!

Stond er niet ergens 1 op voorraad die je met fikse korting kon overnemen met jou specs?

AygoX zei:
Er stonden er een aantal op voorraad, maar ik saaie kleuren helaas. Ik wilde ook premium audio en geen zwart leder.

AsconaGT zei:
Heerlijk! Gave kleur!

Zowel binnen als buiten dus fan van kleur. Ik kan het niet anders dan met je eens zijn. (y) Mooie auto, succes met wachten...!

Geweldige keuze in een prachtige kleurencombinatie! Dat wordt ongetwijfeld genieten. Wel even plaatjes posten als je hem hebt! (y)

AygoX zei:
Na een proefrit gemaakt te hebben in de Alfa Giulia was ik gelijk verkocht!

Ik snap het helemaal. Oh nee, dit beetje niet ...
AygoX zei:
Een sedan wil ik sowieso niet, een station smoelt bij een beperkt aantal merken. Een SUV idem dito.

Maar natuurlijk een geweldige keuze. Wel lang wachten i.v.m. de Aygo/lange ritten...

Verrassende keuze! Proficiat.
Heeft deze, net als de Stelvio, een update van het interieur gehad?

Wat opvalt is dat groen als autokleur aan een opmars bezig is. Moet ook eerlijk bekennen dat het vaak mooi staat en op deze Alfa is het een prachtige kleur groen.

Geweldige keuze, veel plezier er mee! Je kan nog zoveel adviezen krijgen, uiteindelijk kan je met een proefrit pas echt een goede indruk krijgen van een auto.

Een sedan is mooi maar onpraktisch, maar met de vraag wat vervoer je.. In de Aygo gebruik in letterlijk nooit de kofferbak, tassen gaan altijd op de achterbank.

De ritten naar Frankrijk gaan vanaf vrijdag per huur Focus.

Aygo neemt een vriend over.

Tydelyck zei:
AygoX zei:
Na een proefrit gemaakt te hebben in de Alfa Giulia was ik gelijk verkocht!

Ik snap het helemaal. Oh nee, dit beetje niet ...
AygoX zei:
Een sedan wil ik sowieso niet, een station smoelt bij een beperkt aantal merken. Een SUV idem dito.

Maar natuurlijk een geweldige keuze. Wel lang wachten i.v.m. de Aygo/lange ritten...

Dankje,ik heb de kleur nog nooit in het echt gezien, maar met de zon erop zie je echt dat het groen is.
Klopt de Giulia heeft ook update van het interieur gekregen.

R J G Ruiters zei:
Verrassende keuze! Proficiat.
Heeft deze, net als de Stelvio, een update van het interieur gehad?

Wat opvalt is dat groen als autokleur aan een opmars bezig is. Moet ook eerlijk bekennen dat het vaak mooi staat en op deze Alfa is het een prachtige kleur groen.

Ik zou mijzelf denk ik wel eerst even 3x op mijn achterhoofd krabben voordat ik de 1100 euro voor de carbon spoiler neer leg. Vind dat er toch wel iets te hardcore uitzien op zo'n elegante auto. Desalniettemin; voor de rest geldt hele bewonderenswaardige en smaakvolle keuze!

Terug
Bovenaan