Mr Bart
Startmotor
Sinds rigoureuze bomenkap in de wijk en op de parkeerplaats van het werk werd het in de zomer snikheet in mijn auto (zwarte lak, zwarte bekleding). Via een garage kreeg ik de tip dat zonfolie misschien een goed idee was. Gezocht bij een bedrijf in de buurt en deze gaf de keuze via een display met verschillende staaltjes tinten. Aangezien de prijs hetzelfde was voor de verschillende versies, ben ik voor het 'donkerste' type gegaan, beide ramen achter en achterruit (sedan). Eerlijkgezegd ziet het nu uit alsof ik mijn bak uit de Kaukasus geïmporteerd hebt. Ondanks dat de man van de tintgarage zei dat een tint bij nieuwe auto's nu eerder regel dan uitzondering is, krijg ik nogal veel kritiek van de omgeving en word ik sinds die blindering geregeld aangezien voor een bepaald type crimineel. Hoe rustig ik ook rijd, anderen reageren vaak negatief (bijv. parkeerplaats) en achterliggers houden ik weet niet hoeveel afstand.
Ik denk erover na om de boel weer eraf te laten halen, daarvoor had ik deze problematiek namelijk niet.
Wat is jullie mening over getinte autoruiten, vooral wat betreft 'imago'?
Ik denk erover na om de boel weer eraf te laten halen, daarvoor had ik deze problematiek namelijk niet.
Wat is jullie mening over getinte autoruiten, vooral wat betreft 'imago'?