Mer zei:
Ja dat is een goede tip, maar ik denk dat ik het voorlopig maar zo laat, de auto is het niet meer waard,hoe goed je
hem ook onderhoud de inruil blijft minimaal
Jammer genoeg mag de Toyotadealer de originele stalen leidingen niet door aftermarket koper vervangen, daarom schreef ik ook de universele garage - ik neem aan dat de Citroën dealer ook geen koper mag/wil gebruiken.
En de auto is het niet meer waard...
Wat voor een auto koop je terug voor hetgeen deze opbrengt plus de kosten van een paar nieuwe leidinkjes? Zo lang deze C5 verder goed is kan je met deze C5 door blijven crossen en is de afschrijving laag (Nu is hij weinig waard, over tien jaar en een ton verder is hij nog steeds weinig waard).
Nee de C dealer maakt het zoals het moet, maar omdat de APK weer een jaar duurt kan ik rustig om me heen kijken voor een vervanger, na 13 jaar is een frisse auto
ook wel weer prettig,maar het zal niet meevallen om hetzelfde comfort te vinden, de nieuwe C5 is me te groot en zwaar geworden..