Geluid uit ventilatie

Michel 4665198

Net ingestapt
Goede avond Autoliefhebbers ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Michel 32 jaar en kom uit Heerlen ben in bezit van een Opel Astra g Coupe sinds een klein tijdje komt er een geluid uit de venitlatie rooster komt om de 10 sec,  houd even op en gaat weer even,hele tijd door zodra de sleutel in contact zit. etc het klinkt alsof je een cd houder open doet beetje zoemend geluid(kan het niet beter beschrijven) en dat terwijl ik alles uit heb staan van verwarming etc  Weet iemand hier wat het kan zijn?

Heb je toevallig climate control? Er zitten dan elektronisch aangestuurde kleppen in je verwarmingssysteem. Soms wil zo'n motor een beetje de weg kwijt zijn waarna je systeem die dan continue probeert aan te sturen. Meestal is het uit te lezen door een dealer, die kan je dan zeggen welke stelmotor niet doet wat die moet doen.

Ja ik heb Climate control, kan dit heel erg kwaad ? vanochtend trouwens voor eerst verwarming aan gedaan en geluid was weg .(ook toen ik verwarming weer uit deed)

Klinkt als een klepje in je kachelhuis. Probeer even alle standen voor voeten, midden, raam en recirculeren. Misschien zit hij vast.

Terug
Bovenaan