Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat denk ik om de afbeeldingen, maar een oudere hyundai diesel is denk ik niet de bedoeling. Volgens mij is de hyundai staria hybride in personen uitvoering ook bij de Belg te koopMisschien Hyundai (grand) Starex. Even bij oosterburen kijken. Houdt qua uitstraling t midden tussen busje en mpv wat mij betreft. Anders zit je toch aan een Multivan om een beetje normale ‘bus’ te hebben voor personen. En zoals gezegd, anders wordt t een 7 persoons ben ik bang…
Check dit s
Yep, ging meer on afbeelding. Is in verschillende varianten mn in buitenland beschikbaar. Maar veel diesel nog zie ik. Niks mis mee verder maar goed.. 8persoons blijft lastig denk ikGaat denk ik om de afbeeldingen, maar een oudere hyundai diesel is denk ik niet de bedoeling. Volgens mij is de hyundai staria hybride in personen uitvoering ook bij de Belg te koop
Yep, ging meer on afbeelding. Is in verschillende varianten mn in buitenland beschikbaar. Maar veel diesel nog zie ik. Niks mis mee verder maar goed.. 8persoons blijft lastig denk ik
Denk dat je daar toch wel op uitkomt tenzij je zelf gaat importeren, maar dat heeft ook nadelen. En zelfs dan kom je zo te zien wel op de "echte" busjes uit. Zelfs een LWB VW ID.Buzz heeft maar 7 zitplaatsen.En anders wordt het al snel een elektrische personenbus, maar dat was niet de bedoeling.
Een Multimac is in Nederland sowieso alleen geschikt tot 1.35m, omdat het hier wordt gezien als een kinderzitje. Je mag hier in Nederland geen volwassenen op vervoeren, waar ze in Engeland met deze Superclub wel op doelen (in het filmpje vanaf 3.40m is niet toegestaan in Nederland).Deze zou je kunnen uitbreiden met een Multimac Superclub op de derde zitrij als het past (breedte 123 cm) maar de middelste zitplaats is alleen geschikt voor een kind t/m 12 jaar | 135cm | 36kg.
Iets uitgebreider reactie was handig geweest om tot gerichtete opties te komen , want bijvoorbeeld geen bus is duidelijk maar houdt dat ook in geen mpv oid ?Bedankt alvast voor de reacties. Vooral die laatste Multimac biedt extra mogelijkheden.
Als er nog meer opties bestaan dan hoor ik het graag.
https://www.autoweek.nl/carbase/car...nd&sorterenop=bouwjaar&aantal-zitplaatsen=8-9 bestaat ook niet echt suv modellen gaan niet verder dan 7 zitterstja, maar 8 personen hebben nou eenmaal ruimte nodig, dat past gewoon niet in een suv achtige. Misschien als de kinderen heel klein zijn,