Geef je mening zodat we AutoWeek kunnen blijven verbeteren

Als je op de autoweek website op je naam rechtsboven klikt en vervolgens op 1 van de onderdelen in de navigatie, dan default deze altijd terug naar 'mijn auto's' ook klik je op 'Mijn gegevens'.

Als je op de autoweek website op je naam rechtsboven klikt en vervolgens op 1 van de onderdelen in de navigatie, dan default deze altijd terug naar 'mijn auto's' ook klik je op 'Mijn gegevens'.
Bedankt voor de melding, ik heb het kunnen reproduceren en doorgegeven aan de developers. Workaround: op de webpagina kun je wel gebruikmaken van de 'tabjes' erboven om dan op de juiste plaats te komen.

De response header die de website terugstuurt is altijd /mijnautoweek/autos.

Je krijgt een response 301 -> Moved permanently
Het lijkt er dus op dat de login cookie niet correct meegezonden wordt in de request en dus een server redirect naar /autos

Hier kunnen de developers vast meer mee.

De response header die de website terugstuurt is altijd /mijnautoweek/autos.

Je krijgt een response 301 -> Moved permanently
Het lijkt er dus op dat de login cookie niet correct meegezonden wordt in de request en dus een server redirect naar /autos

Hier kunnen de developers vast meer mee.
Ik geeft het erbij! Thanks voor de aanvulling.

Feedback: de redirects zijn foutief. Er wordt een ticket gemaakt om deze te corrigeren, namens de developers bedankt voor de melding!

Albert Goedkoops?
Hij werd onlangs nog in de gedrukte versie vermeld, omdat hij na zijn artikelen in Autoweek daadwerkelijk de autobranche in gegaan is en onlangs zijn bedrijf verkocht heeft.
Om hier ff op terug te komen: volgens mij doet ie dit jaar mee aan het tv programma 'We zijn er bijna' :D

Terug
Bovenaan