Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
renate zei:De nieuwe Clio met achterwielaandrijving en de motor achterin.
Back to the future?
ENTE zei:die Audi kerstboomstrook heb ik vanaf het begin niet mooi kunnen vinden.
Poekoek zei:Liep hier niet toevallig een liefhebber van lichtblauwe auto's rond...? https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m779982575-citroen-ln-0-6-1977-blauw-2-cylinder.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
Richard B zei:Mooie LN! ik volg dit topic vooral voor de wat oudere franzosen leuk![]()
ginkelvanmichiel zei:@Ente
dat staat de LN nu ook. Beter warm binnen en af en toe een zondagsritje dan koud op straat toch?

ENTE zei:De Emeraude 17" heeft overigens ook mijn aandacht:
Ondanks dat het ontwerp van de standaard 'Quartz' ook prima is. Denk dat dit net even iets voller staat.
Poekoek zei:@ Gilletti: heb je ook een foto van je 308 met de 17 inch velgen er onder? Mooie kleur heb je ze in laten coaten, dat staat denk ik erg mooi met het rood.
Poekoek zei:Er komen hier mooie auto's voorbij zeg!
@ vertmaori: gave kleurencombi! Het oranje vond ik wel wat fletser in het echt dan in de brochure, het roomwit wat je regelmatig ziet vind ik daarom een mooi alternatief. Heb je de stoelen nou nog met leer laten bekleden?
vertmaori zei:Dat is nog niet gebeurd! Ik heb nog niet gevonden wat we eigenlijk willen... heb een prijsopgaaf laten maken voor maatwerk naar eigen ontwerp, maar dat werd ons te duur: boven de 3000 euro.