Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is zeker een andere.@Dauphine: Bloemendal, dat is een andere Bloemendal dan de ex-Ford dealer in Rijssen en Almelo zeker? Dat is in de verte weer familie van mij![]()
Dit topic volg ik ook altijd nog, al reageer ik zelden. Het was denk ik in de jaren 2006/2007/2008 dat er hier tientallen berichten per dag werden geplaatst!Ik blijf dit topic volgen, al ben ik al jaren geen Fransrijder meer. Wellicht ooit…….
Maar kwam er laatst achter dat WOF nu Toyota rijdt. Dus tja……….
Er komen (nog steeds) mooie auto’s voorbij hier.
Topictitel is wel toe aan een update.![]()
Dat waren ook de jaren dat er iedere dag wel iets kapot ging aan m’n nieuwe Franse wagensDit topic volg ik ook altijd nog, al reageer ik zelden. Het was denk ik in de jaren 2006/2007/2008 dat er hier tientallen berichten per dag werden geplaatst!
De hobby auto's, DS en 2CV6, nog steeds in bezit, dus zeker nog Fransrijder, echter, de dagelijkse auto van de zaak kan ik hier niet noemen want dan word ik hier voorgoed uit het Fransrijders topic verbannen![]()
Dan vormen we samen een front (schouder aan schouder...) want volgens mij rijden we beiden al een tijdje Zuidduits.de dagelijkse auto van de zaak kan ik hier niet noemen want dan word ik hier voorgoed uit het Fransrijders topic verbannen![]()
Geen 7 zitter begrijp ik uit de filmpjes die deze week voorbij kwamen…maar ik zag wel iets uit de VAG stal met wel plek voor 7 in het verschiet!Ik wacht nog even op de Bigster……
Das jammer ik heb net een leuke Xantia met 140.000 ingeruild en verkocht aan een andere liefhebber. Jonge gozer die al een Xantia reed maar op was. Had verder weinig met Franse auto’s maar dit was de auto waar zijn opa altijd in reed. Heb hem voor weinig van de hand gedaan. Was te goed om door te stoten naar de handel.Ja ook de 605 komt aan het einde van zijn levensduur na ruim 11 jaar gebruik in de wintertijd. Mijn garage verbood me nog een Euro te investeren. Dus volgend jaar 26 februari is de laatste geldige dag der Apk daar. Wel 90000 km heel comfortabel mee afgelegd waaronder 3x heen en weer Puerto de Mazzaron en Salamanca in Spanje.
Wel ben ik vastbesloten om hem nog óver de kilometerstand van de 505 te gaan rijden van 334500 kms ongeveer nu. De gedachte is om een Citroën Zaai X te kopen van mijn garage van ook 1996 overigens voor € 950,- en die als volgend slachtoffer voor de winter in te zetten. Heeft ook pasx120000 km en daar kan dus prima LPG op / in. Nu 331500 kms op de klok der 605...
Nee, geen foto's.
Eens. Helaas zijn auto's een keer op.Das jammer ik heb net een leuke Xantia met 140.000 ingeruild en verkocht aan een andere liefhebber. Jonge gozer die al een Xantia reed maar op was. Had verder weinig met Franse auto’s maar dit was de auto waar zijn opa altijd in reed. Heb hem voor weinig van de hand gedaan. Was te goed om door te stoten naar de handel.
Mooiste beschrijving die ik ooit gezien heb van een auto!Was niet moeders mooiste maar dat ben ik ook niet.