A BRANDHORST
Wegverkenner
Mooi, wie volgt?
1. A.Brandhorst
2. W. ENTE
3. ...jij?
Enneh.. Solara of 605?
1. A.Brandhorst
2. W. ENTE
3. ...jij?
Enneh.. Solara of 605?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A.BRANDHORST zei:Mooi, wie volgt?
1. A.Brandhorst
2. W. ENTE
3. ...jij?
Enneh.. Solara of 605?
ENTE zei:Vanmiddag lag het restaurant er kalm en rustig bij...
![]()
Zo te zien gaat dat zaterdag niet veranderen
Een meeting met 3 auto's heb ik thuis iedere dag, dus da's niet echt bijzonder. Of er moeten zich de komende dag nog vele aanmelden, anders ben ik ook Sjaak Afhaak.
Ik weet dat Appie van ver moet komen, van mame91995 weet ik dat niet.
3 auto's, dat is de moeite niet K.EES![]()
Waar was die meeting ookal weer? Want volgens mij is dat een beetje ver vanaf Kerkrademame91995 zei:wie volgt?
1. A.Brandhorst
2. W. ENTE
3. mame91995(voorheen tussendeoldtimers)
4. ...jij?
Euh.. Renate, je weet de betekenis van die term?![]()
FLYING DUCKMAN zei:Ik ben er niet bij, eerlijk gezegd geniet ik even van een relatief vrij weekend ;-)
Is ook af en toe nodig!
Volgend weekend weer evenement en daarna volgen er nog velen...
renate zei:@ ENTE, je weet dat ik soms wat dubbelzinnig kan zijn, bovendien ben ik half Drents en daar kennen ze de kreet ook.
Gegrout Renate.
ENTE zei:Aha, bin ie een Blauwvinger keer'l!![]()
205 zei:Waar was die meeting ookal weer? Want volgens mij is dat een beetje ver vanaf Kerkrademame91995 zei:wie volgt?
1. A.Brandhorst
2. W. ENTE
3. mame91995(voorheen tussendeoldtimers)
4. ...jij?![]()
ENTE zei:Een meeting met 3 auto's heb ik thuis iedere dag, dus da's niet echt bijzonder. Of er moeten zich de komende dag nog vele aanmelden, anders ben ik ook Sjaak Afhaak.
Nico GTR zei:Goh.....geaccepteerd de Schaduw.![]()
![]()
De Schaduw zei:Nico GTR zei:Goh.....geaccepteerd de Schaduw.![]()
![]()
Ehm... 't Was wel MY 2017 he...![]()
Gilletti zei:Je voelt je lekkerder in..... een Franse auto. :T![]()
Nico GTR zei:Maar je weet het ladderprincipe he Schaduw. We beginnen bij Peugeot, dan een stapje lager komt Citroen, dan is er een vrije val en kom je bij Renault....
![]()
Nico GTR zei:Maar je weet het ladderprincipe he Schaduw. We beginnen bij Peugeot, dan een stapje hoger komt Citroen, dan is er een hele tijd niks en moet je doorklimmen en dan kom je bij Renault....
![]()