Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Mooi, die Peugeot 404 en BMC Farina achter elkaar. Zelfde ontwerper, min of meer dezelfde auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit lijkt me de Utrechtsebrug in Amsterdam? Kijkend naar het zuiden. Rechtsboven denk ik het oude gebouw van Ford Nederland te herkennen, en tram 25 sloeg hier bij mijn weten inderdaad af richting het eindpunt.
gaaf! en vooral het woord prestige en niet premium!Misschien wel leuk is dit filmpje uit de oude doos. Een presentatie van de Autorai 1981 met Fred van de Vlugt. Duurt ongeveer 21 minuten, maar ik vond het wel vermakelijk.

Wat was het vroegâh toch gezellig overalEerder geplaatst in de Hoofddorpse Courant, maar deze vroege CX break stond begin jaren '80 bij dé muziek-instrumentenwinkel van de Haarlemmermeer.
![]()
echt vet rijtje is dat allemaal totaal verschillend van vorm, civic, ? (pahard?), datsun?, eend, citoën?. Ik denk dat in dat rijtje nu twee autos zouden passen en misschien moeten ze wel schuin om de rest ernog uit te kunnen laten.Van Facebook, Zoetermeer 1978. Maar liefst drie Eendjes, en een dikke Celica
![]()
Mazda 1300 Estatewat is die auto links geparkeerd van die rode vw t2?
Staat ook vooraan links naast de rode Datsun 1200, toch? Maar wat staat er naast die groene Golf I ook in het groen? Ik vermoed iets Engels.Een Golf 1, model 1978-1983.
Een Audi 50 (vermoed ik) of een luxe VW Polo. Verschil is van opzij bijna niet te zien.Staat ook vooraan links naast de rode Datsun 1200, toch? Maar wat staat er naast die groene Golf I ook in het groen? Ik vermoed iets Engels.
Dat is denk ik ook het enige wat nog hetzelfde isWat leuk, een foto van het Koopmansplein. Vanaf 1979 was het geen parkeerplaats meer en de Hema zit nog immer op dezelfde plek.
Moderator
Valt mee hoorIk denk dat in dat rijtje nu twee autos zouden passen en misschien moeten ze wel schuin om de rest ernog uit te kunnen laten.
Als ik de foto gebruik bij Google Lens kom ik nog een leuke tegen, met heel toevallig ook twee Sierra's erop.Van Facebook, Rotterdam 1989. Deze moet ik natuurlijk even delen
![]()
Een vroege 3-deurs en een late 5-deurs Mk1![]()
Moderator
Tussen de bomen door een Rancho! Leuk!!
En drie verschillende Franse kleintjes op hetzelfde platform: 104, Visa, LNATussen de bomen door een Rancho! Leuk!!
Klopt, maar persoonlijk heb ik meer met de Rancho. Vandaar dat die mij vooral opviel.En drie verschillende Franse kleintjes op hetzelfde platform: 104, Visa, LNA
Snap ik, vandaar dat ik het aanvulde met wat mij opviel.Klopt, maar persoonlijk heb ik meer met de Rancho. Vandaar dat die mij vooral opviel.![]()
En een RX-7 !En drie verschillende Franse kleintjes op hetzelfde platform: 104, Visa, LNA
En een Golf 1!En een RX-7 !
En een eend!En een Golf 1!