Foto's uit de oude doos

• Onderwerp starter Onderwerp starter Baur
  • Startdatum Startdatum
Eentje uit de eigen oude doos...
Wij hadden vroeger een Renault 4 F6 als gezinsauto. Een rode, met van die lekkere plakbekleding in zwart skai.
QawLcWJ.jpeg

Deze foto is ergens onderweg op vakantie genomen, ik denk dat we de kaart oid moesten raadplegen. En te zien aan mijn mannelijke pose (met de rug naar de camera) zou ik wel even uitzoeken hoe we van daar verder moesten..

De eerste lijkt me omgeving Alkmaar (iig Noord Holland).
De tweede is een wat grotere weg, en een vrachtwagen uit Nieuw-Vennep (maar Middelkoop is ook in Alkmaar een bekende naam), dus die zou misschien op de A4 zijn?

Het lijkt erop dat alles op de plek van de foto naar één rijstrook moet, wat ook de file verklaart. Pylonen waren in die tijd blijkbaar nog niet uitgevonden.

De eerste lijkt me omgeving Alkmaar (iig Noord Holland).
De tweede is een wat grotere weg, en een vrachtwagen uit Nieuw-Vennep (maar Middelkoop is ook in Alkmaar een bekende naam), dus die zou misschien op de A4 zijn?

De firma D.J. Middelkoop zit nog immer in Nieuw-Vennep.

Bijzonder, een 205 met grijs kenteken maar wel met een achterbank en (wat lijkt) een fabrieksschuifdak.

Najaar 1980? Een aantal nieuwe 244 en 245 van het flink opgefriste'81 model, maar ook nog een 264 van modeljaar '80. 343/345 met de oude neus, maar de nieuwe achterzijde en bumpers.

Terug
Bovenaan