D E N N I S
Asfaltkampioen
post verplaatst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:De B en C Kadett zal ik voor het registertopic bewaren.
OpelDiplomat Aof Admiral B
https://farm6.staticflickr.com/5509/12369728554_4ceec9c214_o.jpg
Astrawez zei:Renault 17 TS
Opel Diplomat A of Admiral B
Hier staat heel wat moois oa een zeldzame Opel Olympia A Coupé!
Ik ga er wel vanuit dat dit een originele is. Ik heb er meerdere van op diverse meetings gezien. Ook eens met een man gesproken die er eentje uit Duitsland had gehaald en had gerestaureerd. Maar dat hij zeldzaam is dat is een feit!929V6 zei:Dat is zeker bijzonder want ik wist niet dat de Olympia nog als "Kiemen" coupé leverbaar is geweest. Of zou het toch een Kadettje zijn die door de eigenaar is verfraaid met Olympia-delen?
Astrawez zei:Ik ga er wel vanuit dat dit een originele is. Ik heb er meerdere van op diverse meetings gezien. Ook eens met een man gesproken die er eentje uit Duitsland had gehaald en had gerestaureerd. Maar dat hij zeldzaam is dat is een feit!929V6 zei:Dat is zeker bijzonder want ik wist niet dat de Olympia nog als "Kiemen" coupé leverbaar is geweest. Of zou het toch een Kadettje zijn die door de eigenaar is verfraaid met Olympia-delen?

Samochód zei:en een Olympia heeft 13 inch velgen van de Rekord C.
Astrawez zei:Altijd leuk die oude familiefoto's!![]()
Maar reden je ouders geen Kadettjes??![]()
kadett-b20 zei:![]()
Daf 33: 37-96-EN - Brunssum 1973
Ralph
929V6 zei:En de onderste twee laat ik aan pre-war expert D. Elzinga over.
XBXG zei:Diep respect, Dennis.![]()
![]()
Weet je dit gewoon, of moest je dit opzoeken?
929V6 zei:Astrawez zei:Audi 100 LS door de plassen..
Volgens mij is dat een Audi uit de F103-serie (60/75/80/Super 90), dus geen 100.
leuk dat je het gezien hebt!ronald39 zei:en al vanaf 74 inbezit
Fraai! Renault 4CV (?) is ruim vertegenwoordigd, minder Traction Avants dan je zou verwachten, maar warempel wel een Kever! ;-)XBXG zei:Place de la Concorde, Parijs, 1952.
929V6 zei:De auto hierboven lijkt me na enig zoeken een Studebaker uit 1938 of 1939.