Guest
@D.E.N.N.I.S Die Opel Rekord P2 Coupé 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

De Fiat is een 850.D' oh zei:Ik vond zelf nog twee foto's in het familie-album die ik jullie niet wilde onthouden.
Als eerst deze leuke Fiat waarvan ik niet precies weet wat voor type het is.
Heb je er al eens mee gereden?Zollie zei:Een typ 34, oei wat wil ik graag zo'n auto nog eens hebben![]()
thomfr zei:Heb je er al eens mee gereden?Zollie zei:Een typ 34, oei wat wil ik graag zo'n auto nog eens hebben![]()
Thom
Zollie zei:thomfr zei:Heb je er al eens mee gereden?Zollie zei:Een typ 34, oei wat wil ik graag zo'n auto nog eens hebben![]()
Thom
Nee, nog nooit in een Ghia gereden... Wel kevertjes enzo.
Hoezo dan? Rijdt het als een dweil?![]()
marathonmetallic zei:Mooie foto, alleen wel pijnlijk voor de SC Veendam-liefhebbers, die deze week hun club failliet zagen gaan...
Overigens vind ik dit een geweldig topic, smullen hoor, die oude foto's...![]()
Guus Leferink zei:Chigago 1962
Guus Leferink zei:Philidelphia 1977
thomfr zei:Zollie zei:thomfr zei:Heb je er al eens mee gereden?Zollie zei:Een typ 34, oei wat wil ik graag zo'n auto nog eens hebben![]()
Thom
Nee, nog nooit in een Ghia gereden... Wel kevertjes enzo.
Hoezo dan? Rijdt het als een dweil?![]()
Rijdt als een kever met zwaar Obese (overgewicht)
Rob076 zei:Guus Leferink zei:Chigago 1962Guus Leferink zei:Philidelphia 1977
![]()
Guus Leferink zei:Omaha 1979
Valt me a;tijd op hoeveel VW's je ziet op zulke foto's
![]()
Leuk zoals die blauwe Kever uit deze foto knalt. De rest is voor mij een grijze, niet identificeerbare massa met in het midden dat ene vrolijke lichtpuntje, de Kever. Ze heeft ook net wat meer ruimte om zich heen dan de overige auto's.Guus Leferink zei:Omaha 1973
![]()
ouwediesel zei:Guus Leferink zei:Omaha 1979
Valt me a;tijd op hoeveel VW's je ziet op zulke foto's
![]()
Daar linksonder, is dat misschien een oude Fiat?
D.E.N.N.I.S. zei:[size=x-large]Hoorn[/size]
Alle teksten komen rechtstreeks van de donorsite.
![]()
Voor Benno Ellerbroek, een foto van de kruidenier op nr 24. de meisjes op de foto zijn achteraan Tiny van Dijk, daarvoor met bal Wil Hoogland en rechts daarvan Corrie van Dijk. Helemaal links Corrie's broer Feddie van Dijk. Zij woonden toen op nr-18. De rest van de jongens zijn Verbeekjes uit de Ramen. Wie weet het merk van de sportwagen waar de aandacht op is? Misschien van een klant van Ellerbroek.
Ferrari 255 S '52
![]()
Jaap de Greeuw werkzaam bij de Fa. Welkers (Porcelein) staande voor zijn VW bus vermoedelijk net na de oorlog op de Vale Hen
Foto moet van ten vroegste eind '50 begin '51 zijn . De T1 is maar met mondjesmaat geproduceerd vanaf april '50 . In '51 draaide de productie op volle toeren .
D.E.N.N.I.S. zei:[size=x-large]Amsterdam[/size]
![]()
Wegslepen van een Datsun 100A in de Pijp ivm reinigingswerkzaamheden, 29 oktober 1974.
Mooi Datsuntje . Heeft de kever van de Politie een voorlicht met een slechte spiegel ?
datsundriver zei:D.E.N.N.I.S. zei:![]()
Jaap de Greeuw werkzaam bij de Fa. Welkers (Porcelein) staande voor zijn VW bus vermoedelijk net na de oorlog op de Vale Hen
Foto moet van ten vroegste eind '50 begin '51 zijn . De T1 is maar met mondjesmaat geproduceerd vanaf april '50 . In '51 draaide de productie op volle toeren .
Kan zijn . Daarom schrijf ik ook vanaf '50 - '51 . Van de Nederlandse nummerplaten weet ik niets af . In Belgie is het op dat gebied toch gemakkelijker met de persoonlijke plaat .Rob076 zei:datsundriver zei:D.E.N.N.I.S. zei:![]()
Volgens mij is die foto van nog later. Die 'normale' (ipv provinciekentekens) kentekens kwamen toch pas in 1955?
Rob076 zei:Volgens mij is die foto van nog later. Die 'normale' (ipv provinciekentekens) kentekens kwamen toch pas in 1955?
datsundriver zei:Aangezien in Nederland de nummerplaat bij het voertuig hoort , kan je toch ook maar weten wanneer het voertuig in gebruik is genomen , en dat zegt toch ook niets wanneer de foto genomen is . In Belgie kijken we gewoon naar het model van de wagen en de andere voertuigen die eventueel op de foto staan en kunnen dan redelijk zeker (met een speling van 2 a 3 jaar ) de ouderdom van de foto bepalen .
Rob076 zei:datsundriver zei:Aangezien in Nederland de nummerplaat bij het voertuig hoort , kan je toch ook maar weten wanneer het voertuig in gebruik is genomen , en dat zegt toch ook niets wanneer de foto genomen is . In Belgie kijken we gewoon naar het model van de wagen en de andere voertuigen die eventueel op de foto staan en kunnen dan redelijk zeker (met een speling van 2 a 3 jaar ) de ouderdom van de foto bepalen .
Dit is echt de slechtste redenering in jaren! Wat is dan het voordeel in België? Al die dingen kun je in Nederland ook, waarbij je nog het voordeel hebt dat je weet van welke datum de foto in ieder geval is (uitgifte kenteken).
Jullie kunnen toch via de nummerplaat zien of een auto Apk heeft of niet . BV die wagen zijn APK is al zolang of zolang vervallen . Ik kan nergens terug vinden of mijn gebuur met zijn wagen al dan niet naar de keuring gaat . Dat zijn mijn zaken niet . Dus ja , een nummerplaat heeft in Nederland wel degelijk met privacy te maken . Haal mij uit die illusie als ik het mis mocht hebben .929V6 zei:Wat heeft het afleiden van het bouwjaar met privacy te maken?
datsundriver zei:D.E.N.N.I.S. zei:[size=x-large]Hoorn[/size]
Alle teksten komen rechtstreeks van de donorsite.
![]()
Voor Benno Ellerbroek, een foto van de kruidenier op nr 24. de meisjes op de foto zijn achteraan Tiny van Dijk, daarvoor met bal Wil Hoogland en rechts daarvan Corrie van Dijk. Helemaal links Corrie's broer Feddie van Dijk. Zij woonden toen op nr-18. De rest van de jongens zijn Verbeekjes uit de Ramen. Wie weet het merk van de sportwagen waar de aandacht op is? Misschien van een klant van Ellerbroek.
Ferrari 255 S '52