Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:Ik heb nog een paar 1000 foto's te gaan in de Schiedamse beeldbank ja, dus de komende foto's zullen ook uit Schiedam komen.![]()
Astrawez zei:Weer een paar uit Schiedam
Wie kent deze aparte verschijning?
![]()
Astrawez zei:
Volgens mij is die middelste een Citroen (trema doet het niet op deze laptop) Ami.Astrawez zei:Fiat 850, Citroën?, Daf Daffodil, en op de achtergrond nog een Benz en BMW
![]()
Zou je deze foto misschien nog eens willen plaatsen met het kenteken van de Passat herkenbaar in beeld? Ik houd namelijk een register bij van de eerste generatie Passat. Alvast bedankt!Astrawez zei:Als ik aan Afrika denk, dan denk ik altijd aan deze Renaults..
![]()
Astrawez zei:Geen idee wat het is, maar ziet er wel erg leuk uit
Astrawez zei:VW Kever, Jaguar XJ, Simca bestelwagen, Audi 80, BMW 5-serie, Ford Taunus, Daf 66
![]()
Mooi deze, die ford taunus met die toeters en bellen, en vooral die simca die al lekker aan het rotten is op z'n rechter voor spatbord.
Stif zei:Astrawez zei:VW Kever, Jaguar XJ, Simca bestelwagen, Audi 80, BMW 5-serie, Ford Taunus, Daf 66
![]()
Mooi deze, die ford taunus met die toeters en bellen, en vooral die simca die al lekker aan het rotten is op z'n rechter voor spatbord.
Guus Leferink zei:Parijs 1969
![]()
Barri zei:Op de een of andere manier heb ik helemaal niks met de plaatjes uit de USA.
§anitarium zei:Wat een gave foto's Guus Leferink!
Op de één of andere manier springt de foto van Parijs er wel uit: heel veel ruimte, twee fietsers en een madame die met gevaar voor eigen leven en haar kind oversteekt? Ze lijkt te rennen, maar het lijkt bijna op huppelen. En al die doorzonauto's: geen hoofdsteunen met af en toe een hoofd. Ik quote hem hier gewoon, heerlijk, bijna kunstzinnig:
Moderator
Goed plan! Heb je 'm ook op groter formaat (resolutie), Guus?rzasa zei:§anitarium zei:Wat een gave foto's Guus Leferink!
Op de één of andere manier springt de foto van Parijs er wel uit: heel veel ruimte, twee fietsers en een madame die met gevaar voor eigen leven en haar kind oversteekt? Ze lijkt te rennen, maar het lijkt bijna op huppelen. En al die doorzonauto's: geen hoofdsteunen met af en toe een hoofd. Ik quote hem hier gewoon, heerlijk, bijna kunstzinnig:
Wat een wereldfoto! Op posterformaat boven de bank.
Moderator
Fantastisch! Daar staat veel leuke platen tussenginkelvanmichiel zei:De bewuste foto is gemaakt door de bekende Franse journalist/fotograaf Robert Doisneau
Misschien dat als je zoekt je een hogere resolutie foto kan vinden.
§anitarium zei:Wat een gave foto's Guus Leferink!
General Custom zei:Barri zei:Op de een of andere manier heb ik helemaal niks met de plaatjes uit de USA.
Ik des te meer, heerlijk om naar te kijken! Toen was nog niet alles VAG of Toyota
Niet dat ik iets tegen Jappen heb, maar qua design zijn de Amerikanen in mijn ogen toch altijd een stuk sterker geweest.
Stif zei:General Custom zei:Barri zei:Op de een of andere manier heb ik helemaal niks met de plaatjes uit de USA.
Ik des te meer, heerlijk om naar te kijken! Toen was nog niet alles VAG of Toyota
Niet dat ik iets tegen Jappen heb, maar qua design zijn de Amerikanen in mijn ogen toch altijd een stuk sterker geweest.
OP de eerste foto vanuit Amerika zie ik toch maar even dertien kevers!
Guus Leferink zei:Washington DC 1974
![]()
D. Elzinga zei:Guus Leferink zei:Washington DC 1974
Wat zou die man in het midden van de foto van plan zijn geweest? Hij kan niet pas net zijn auto geparkeerd hebben, en instappen en wegrijden zal ook niet gaan![]()
General Custom zei:Barri zei:Op de een of andere manier heb ik helemaal niks met de plaatjes uit de USA.
greenb310 zei:General Custom zei:Barri zei:Op de een of andere manier heb ik helemaal niks met de plaatjes uit de USA.
Wel leuk, het valt mij juist op dat japans design uit de jaren 70 sterk gebaseerd is op amerikaanse styling. Zo zijn er diverse Datsun modellen die veel gelijkenis vertonen met mini muscle cars, of trekjes ervan hebben.