Sanitarium
Net ingestapt
Clignoteur zei:
Volgens mij komt deze Kadett nieuw uit de doos! Verkeerde topic?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Clignoteur zei:
§anitarium zei:Clignoteur zei:
Volgens mij komt deze Kadett nieuw uit de doos! Verkeerde topic?
Clignoteur zei:
Clignoteur zei:
https://i886.photobucket.com/albums/ac63/guusleferink/e11.png
D. Elzinga zei:https://i886.photobucket.com/albums/ac63/guusleferink/e11.png
Een echte GTE! Het kenteken is nog bekend...
Wouter82 zei:Die tweekleurige Fiesta is ook leuk zeg, werd dat echt zo geleverd?
Clignoteur zei:Wouter82 zei:Die tweekleurige Fiesta is ook leuk zeg, werd dat echt zo geleverd?
Heette in Engeland Fiesta Kingfisher
Moderator
929V6 zei:Clignoteur zei:Wouter82 zei:Die tweekleurige Fiesta is ook leuk zeg, werd dat echt zo geleverd?
Heette in Engeland Fiesta Kingfisher
Sandpiper, in deze kleurencombinatie.
929V6 zei:@Guus,
Zeker leuk, keep up the good work!
@Wouter,
Ik weet alleen niet of die naam bij ons ook werd gevoerd.
Guus Leferink zei:Als je een uitvergroot detail wilt hebben, dan kan ik die plaatsen hoor
Inderdaad, met daartegenover een Celica. Opvallend ook is het grote aantal Opels op deze foto. Nederland was nog echt Opelland in die tijd. En achterin staat een Nissan Prairie!Guus Leferink zei:Toyota Corona
929V6 zei:Guus Leferink zei:Als je een uitvergroot detail wilt hebben, dan kan ik die plaatsen hoor
Dan ben ik wel benieuwd of die R14 echt een Safrane is (ik weet het, klinkt heel raar dit maar toch klopt het...).
Guus Leferink zei:Na het instorten van de textielindustrie heeft Enschede te kampen met grote leegstaande fabrieken in en om het centrum van de stad. Deze fabrieken zijn in de periode 1975 - 1985 gesloopt. Ik kan mij als jong jochie ( ben van 1975 ) nog goed de oude fabrieken en grote lege vlaktes herinneren.
rzasa zei:Guus Leferink zei:Na het instorten van de textielindustrie heeft Enschede te kampen met grote leegstaande fabrieken in en om het centrum van de stad. Deze fabrieken zijn in de periode 1975 - 1985 gesloopt. Ik kan mij als jong jochie ( ben van 1975 ) nog goed de oude fabrieken en grote lege vlaktes herinneren.
Eeuwig zonde. Tegenwoordig doen ze hele mooie dingen met oude (textiel)industriepanden. In Hamburg en Nykoping staan mooie voorbeelden.
Mooie foto's Guus!![]()
Moderator
929V6 zei:Die Land Rover op de Belgische foto, een Minerva zeker?