Hamer
Net ingestapt
Mechanix zei:Hamer zei:*foto*[/IMG][/URL]
De middelste was van m'n vader, de andere van zijn broers.
Ik post deze foto ook even in het Golf/Jetta II topic als je het niet erg vindt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mechanix zei:Hamer zei:*foto*[/IMG][/URL]
De middelste was van m'n vader, de andere van zijn broers.
Ik post deze foto ook even in het Golf/Jetta II topic als je het niet erg vindt!![]()
§anitarium zei:Wat leuk, ik ben niet echt goed thuis in de oudere Britse automobielen, maar nu ik even rondneus nav die Parijze taxi, valt het me op dat die Cambrdige/Oxford wel erg veel weg heeft van een 404. Wat dat betreft zou dat model dus niet eens echt opvallen in het Parijze verkeer.
Kom je uit Amersfoort D.Elzinga?
Ik vermoed dat dat misschien wel de belangrijkste reden is geweest om deze foto te posten, net als bij de Hyundai Pony op de eerste foto van de drie.
929V6 zei:§anitarium zei:Wat leuk, ik ben niet echt goed thuis in de oudere Britse automobielen, maar nu ik even rondneus nav die Parijze taxi, valt het me op dat die Cambrdige/Oxford wel erg veel weg heeft van een 404. Wat dat betreft zou dat model dus niet eens echt opvallen in het Parijze verkeer.
Niet vreemd, de Cambridge/Oxford en de 404 werden in dezelfde periode ontworpen door Pininfarina.
Moderator