Foto's uit de oude doos

• Onderwerp starter Onderwerp starter Baur
  • Startdatum Startdatum
ENTE Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou, Ente ?
>
> 8-)
>
> :S
>
>
>
>
> :T

Bierkennerverhaal ? pompompom

Het enige wat klopt is een zwerende vinger !!:} Anyway smaken verschillen ??

Weet je wat klopt? Mijn hartje! En dan wel enkele slagen sneller als het weer het prachtige woord Grolsch ziet. Zelfs nog op een Vlokwagenzus.

WOF
a036.gif

Hier nog een foto uit mijn oude doos.Het betreft 2 Ascona's en een Ford Taunus 1.3 L .
De zwarte Opel was mijn buurjongen en de oranje was van mij.De Ford Taunus was een echte 1.3 en van wijlen mijn vader.
img015.jpg

gr Marcel

Deze foto is gemaakt in maart 1989.Een pittige tijd terug alweer.Maar het was net alsof het gisteren was.In Zwaag gemeente Hoorn.
gr Marcel.

z'n ascona B hebben wij ook nog staan, wordt alleen nooit wat mee gedaan..
Het betreft een Coupe, luxe uitvoering, chrome sierlijstjes, sport motor.

Super mooi die foto!8-)

Die Ascona's hebben bijna dezelfde kenteken combi, alleen in een andere volgorde.

Leuke plaatjes. Echt genieten.
Die Renault Floride lijkt nog even hard te moeten remmen voor de 404. :)
En échte originele Golfjes met metalen bumpers zijn ook allemaal verdwenen.

Die Renault en die 404, beide weer staaltje schitterend frans design.
Laatst nog een full optional 404 gezien, met allemaal sierstrips, opsmukjes, opties en dingetjes, érg leuk!

Je bedoelt waarschijnlijk van die Robri spullen Miel? (zie plaatje)
Van mij hoeft dat niet hoor. Hou een 404 maar lekker puur!

9f8184a1b7.jpg

Een gewone 200D is al niet snel, laat staan deze:

mercedesbenz200d6deursmr4.jpg

*-) Uitsluitend geschikt als volgwagen dus, als hij de stoet tenminste kan bijhouden.

Daarom mocht je vroeger een begrafenisstoet ook niet kruisen. Die binzen konden anders niet meer op gang komen:T

Ik heb in een grijs verleden met zo'n verlengde W123 taxi (schoolkinderen) gereden.

Wat een rampenkar, en ook nog eens zonder stuurbekrachtiging welke op dit model bepaald geen over bodige luxe was.
Rechtuit rijden ging nog wel, maar zodra je er mee de hoek om wilde moest je haast uitstappen om hem de hoek om te duwen. (:B

Greetzzz Renate.

@ 929V6 : ik kan me nog herrinneren dat de broer die doof was(is) van een schoolvriendje dagelijks met zo'n MB werd thuis gebracht.

40s-lc-nice46.jpg

Gordini_Small-189x121.jpg

autohaus_alt_1.jpg

talbot_aronde_2.jpg

talgb10sg.jpg

cd_1_b.JPG

ansells05.jpg

3526.jpg

simca1006 Schreef:
-------------------------------------------------------
> https://www.imcdb.org/images/156/740.jpg
>
> https://www.imcdb.org/images/018/334.jpg

Tatra(tu)

Hier nog een foto uit het familiealbum. De linker jongen is mijn pa. Foto zal omstreeks 68-70 gemaakt zijn

SinterklaasTrein02HDTV.jpg

hahahahaa,dus ook bij jullie zaten ze op deze manier te spelen.Ik kan mij nog heugen dat ik met m'n kleine broertje ook zo aan een tafel zat die uitgeschoven kon worden.
Bij ons stond er een bak Lego,een hoop Matchbox autootjes en wat ander speelgoed.
Ik woonde 1 hoog in Amsterdam,dus buiten spelen was niets voor ons.Dan maar lekker bouwen en spelen.
Leuke foto!!!!!Super.De herinneringen schieten hier weer door m'n hoofd.Wat gaat de tijd snel.Ik praatte over het midden van de jaren 70.
Helaas leeft mijn vader niet meer,maar die vond het prachtig om z'n koters op die manier bezig te zien.
Ik ben trouwens van het geboortejaar 1968.
gr Marcel.

Bouwjaar 1970 hierzo...ik ken die uitschuiftafel ook nog....en onze haartjes werden geknipt door de huiskapster (lees: moeder) dus je liep altijd zwaar voor löl.

Die groene transformator, met grote rode draaipijl kan ik me ook nog heel goed herinneren, wij hadden slagboompjes, en een mega-neptunnel in ons "traject" overigens!...de jaren 70....werelds!

simca1006 Schreef:

>
>
334.jpg

Rusland zo te zien. Leuk en apart is de rode Tatra 603, te herkennen aan de dubbele achterruitjes ;)

Maar wat zijn die coupeetjes op de voorgrond?

Terug
Bovenaan