forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kon er redelijk mee overweg (of ik had geluk) maar het niet meer toepassen van die captcha vind ik een stap vooruit! Hartelijk dank!
Ik zag er het voordeel niet meer van in toen bleek dat er blijkbaar toch ongewenste topics geplaatst werden.

Ik ben eens benieuwd of er zich nog nieuwe leden aanmelden. Bij hotmail geeft ie simpelweg de mails niet weer, alleen de eerste zin en dan een rode balk als je je hebt geregistreerd. Leuk zo'n e-mail bevestiging als een vorm van spambeveiliging, maar dan moet ie wel werken natuurlijk ;)

Ben blij dat het invoeren van die code verleden tijd is. Dat weerhield mij toch wel van het plaatsen van reacties.

Hoera!

Mag ik nu ook nog mijn naam terug, die ik 10 jaar lang zonder problemen heb mogen gebruiken? :)

Meer hier die nu spam krijgen via de priveberichten? Kennelijk een nieuwe (doch wat meer arbeidsintensieve) methode...

Denk dat ik ook zo'n bericht heb gehad, maar dat die intussen is verwijderd. Maar hoe kom ik nu van die melding af dat ik nieuwe privéberichten heb?

Had het verzoekje van Helen gisteren ook,
afzender was toen al al onbekend als forumgebruiker.
Ik vermoed dat de spam collectief gewist/geblokkeerd is, want intussen is dat PB-tje weer spoorloos (zonder dat ik het aangeklikt heb of gewist heb).

Geeft natuurlijk weer te denken aan de beveiliging van onze gegevens op AW als dergelijke berichtjes nu ook al in onze mailboxen geraken...

Ik heb gisteren zo'n dergelijk bericht zelf verwijderd, ik wist verder niet hoe ik de moderator hiervan op de hoogte kon brengen om het eventueel te voorkomen in de toekomst.
Achteraf had ik dit topic moeten openen.

Durashift zei:
Ik heb je een PB gestuurd. Denk dat als je die opent de forumsoftware dat voldoende vindt?

Bedankt voor de poging, helaas werkt het niet. Ik had 2 nieuwe berichten (de 2e uiteraard van jou) en nu nog steeds 1 nieuw bericht...

Hier idem, ik vond het al vreemd, had al sinds april vorig jaar geen privébericht meer gehad en verwachtte er ook geen.
Zo'n scriptje als Durashift voorstelt vind ik zo'n slecht idee niet, daar mag mijn inbox gelijk in worden meegenomen! :)

speedtouch zei:
Ik heb gisteren zo'n dergelijk bericht zelf verwijderd, ik wist verder niet hoe ik de moderator hiervan op de hoogte kon brengen om het eventueel te voorkomen in de toekomst.
Achteraf had ik dit topic moeten openen.
Als ik een spambericht zie maak ik meestal een schermprintje, knal dat op Tinypic, en stuur dat in PB naar een moderator (of twee tegelijk, als het echt storend wordt of mijn geduld me in de steek laat). Probleem zo weg.

British Racing Green zei:
Geeft natuurlijk weer te denken aan de beveiliging van onze gegevens op AW als dergelijke berichtjes nu ook al in onze mailboxen geraken...

Ik vraag me meer af in hoeverre de beheerders inzage hebben in onze privéberichten..

Zadelsnuiver zei:

Ik vraag me meer af in hoeverre de beheerders inzage hebben in onze privéberichten..

Dat moet ergens in de achterliggende systemen wel gelogd worden. Zal misschien versleuteld zijn maar als men graag genoeg wil...

opel omega zei:
Ik heb nu een nieuw privebericht volgens de site maar er staat niks in de lijst met berichten
Ik heb net even gekeken en ik zie dat dat bij mij ook het geval is.
Melding maar geen bericht.

Zadelsnuiver zei:

Ik vraag me meer af of de inbox wel zo prive kan worden beschouwd als dat jij nu doet voorkomen of dat het meer een manier is om elkaar rechtstreeks te kunnen benaderen maar daar verder geen rechten aan ontleend kunnen worden. Dat laatste zou ook zomaar eens kunnen.
Ik had overigens ook deze pm, user even gekopieerd en naar terence doorgestuurd. Dat was in zo'n eerder geval ook het verzoek dus misschien tip voor een volgende keer.

R W xxx zei:
Zadelsnuiver zei:

Ik vraag me meer af of de inbox wel zo prive kan worden beschouwd als dat jij nu doet voorkomen of dat het meer een manier is om elkaar rechtstreeks te kunnen benaderen maar daar verder geen rechten aan ontleend kunnen worden. Dat laatste zou ook zomaar eens kunnen.
Ik had overigens ook deze pm, user even gekopieerd en naar terence doorgestuurd. Dat was in zo'n eerder geval ook het verzoek dus misschien tip voor een volgende keer.

Slim. Ik betwijfel ook of de privéberichten echt privé zijn, zonder er een probleem mee te hebben als dat niet zo is. Als iemand mij gegarandeerd zonder meelezers iets wil doorgeven mogen ze naar mij toe komen en het vertellen.

afentoe zei:
R W xxx zei:
Zadelsnuiver zei:

Slim. Ik betwijfel ook of de privéberichten echt privé zijn, zonder er een probleem mee te hebben als dat niet zo is. Als iemand mij gegarandeerd zonder meelezers iets wil doorgeven mogen ze naar mij toe komen en het vertellen.

Ik kan als moderator niet in jullie privéberichten. Geen idee of de technische beheerders dat kunnen (en mogen).

Tiffany heeft pech, ze verloor een weddenschap. Ik dacht, ik meld het even. Je zou het gemist kunnen hebben...;)

Tsja...
Tiffany zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad, gepest worden op school, uitgestoten zijn door vriendjes en vriendinnetjes... en dan krijg je dit soort uitspattingen.
Eigenlijk moet je er medelijden mee hebben.8-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan