A
Anoniem
Guest
In mijn agenda genoteerd. Gezellig !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Witje87 zei:Hummm denk dat ik de BMW neem
Joe met trema l D met punt zei:Ik kom met de Alfa denk ik.
:T
De Schaduw zei:Witje87 zei:Hummm denk dat ik de BMW neem
Had jij ook niet een 130i? Of haal ik nu forummers door elkaar...
A BRANDHORST zei:De vraag is even wat de voorkeur heeft bij jullie: Een Simca Solara van 23-12-1980 op LPG óf een Talbot Tagora oenzine? van 05-03-1981?? Misschien kom ik met allebei Ibeide Talbot's hebben roest, maar welke heeft de voorkeur?
Moderator
Gewoon Dirk zei:Ik twijfel nog waar ik mee kom. De Eldorado heeft iedereen wel gezien inmiddels maar dat is altijd een feest om mee te rijden.
De C30 heeft (bijna) niemand nog gezien maar daar breng ik al zo'n 8 uur per week in door.
Carkiller zei:Dat klinkt al beter.
Ik kom wel weer met dat saaie hok die iedereen al 10 X gezien heeft.:T
Triumph fan zei:Nog 10 dagen en het is zo ver. Helaas kom ik niet met mijn Triumph Stag. Een oudere dame is vol gas met haar auto tegen de Stag aangereden. Onder voorbehoud van de spuitkosten wordt de schade door de expert op zo`n 3000 euro geschat. Ik baal als een stekker, maar het is niet anders. Dan kom ik dus maar mijn mijn andere oldtimer uit 1980.
Micha D zei:Met de Dyane door de regen.
244 55 zei:Dan zal ik na, zoveel jaren AW-forum gluren en af en toe wat posten, mijzelf en mijn bruine beauty ook eens laten zien. Ik verzorg de vaderlandsche inbreng en kom per Daf 55, tot volgende week!
Wybe zei:244 55 zei:Dan zal ik na, zoveel jaren AW-forum gluren en af en toe wat posten, mijzelf en mijn bruine beauty ook eens laten zien. Ik verzorg de vaderlandsche inbreng en kom per Daf 55, tot volgende week!
Leuk! Ik probeer ook even langs te komen, neem ik de 1972 Daf 55 Combi mee!
Of er moet meer interesse zijn in een Passat Variant 3.2 V6 of een TT Roadster. Helaas nog geen kenteken op de 1968 Daf 44 Combi, deze week ook nog een 1969 Daf 55 uit Zweden gekocht maar ook die heeft nog geen NL-kenteken.
244 55 zei:Hoe meer Daffen, hoe meer vreugd!
Nu nog een 55 coupé en een Havas-cabrio erbij en het programma is compleet!
Gilletti zei:244 55 zei:Hoe meer Daffen, hoe meer vreugd!
Ik kan het niet beloven maar als het uitkomt rijd ik graag even langs met mijn '70-er 55 coupé.
Zou wel heel leuk zijn als dat lukt! Een Coupé, Sedan en Combi bij elkaar worden al mooie plaatjes!