Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bizar hè. Het was inderdaad gewoon saai.Bizar hoe de wedstrijdleiding zelfs een saaie natte race weten te creëren.
Dat dacht ik ook toen ik dat fragment zag.Ach, Verstappen heeft de handdoek al in de ring gegooid.![]()
In de Hungaro-ringAch, Verstappen heeft de handdoek al in de ring gegooid.
Ik weet niet of ze het bewust zo doen. Ik heb het gevoel dat beide kanten van de garage vrij zijn om te bepalen wat ze doen.Tsja, wederom een kadootje van McLaren aan Norris. Piastri doet helemaal niks fout, Norris verpest zijn start, en toch weet McLaren het wat strategie betreft zo te draaien dat Norris voor Piastri eindigt. Er zal hoe dan ook perse een Britse wereldkampioen moeten komen.
Zo leek het inderdaad, ik heb nog geen beelden gezien die laten zien dat ze elkaar raakten.Max zal wel een straf krijgen omdat hij dit tegen een Brit heeft gedaan, was eigenlijk niks aan de hand, Lewis stuurt uit “voorzorg” zichzelf van de baan, Max zat er namelijk nog achter. Maar gezien de andere straffen die ze uitgedeeld hebben dit weekend, kun je deze ook verwachten.
Maar "toevallig genoeg" hebben alle gevallen tot nu toe in het voordeel van Norris uitgepakt.Ik weet niet of ze het bewust zo doen. Ik heb het gevoel dat beide kanten van de garage vrij zijn om te bepalen wat ze doen.
Klopt niet: Norris heeft ook al in het zand gebeten, bv. Saoedi-Arabië waar hij een gelijkaardige strategie volgde.Maar "toevallig genoeg" hebben alle gevallen tot nu toe in het voordeel van Norris uitgepakt.
Het verschil = gloryhunters. Je hebt racefans, supporters van coureurs en carnavalpubliek dat alleen komt als Max wint.ook ff iets anders: ik hoor de laatste weken met enige regelmaat reclamespotjes op de radio voor de GP Zandvoort, dat er nog tickets te koop zijn. Hoe kan dit? Ik dacht toch altijd begrepen te hebben dat je zowat 'uitverkoren' moest zijn om al de mogelijkheid te hebben om een kaartje te mogen kopen. Is die gekte nu een beetje voorbij ofzo?