s velthuis zei:
En dat is nou het voorbeeld van zoveel mogelijk modellen van hetzelfde. BMW had ooit de 3. Die kon je krijgen als vierdeurs sedan, suv, station, coupe, cabrio en compact. Allemaal totaal verschillende modellen met eigen specialisatie. Met een gezin ging je niet voor de compact of cabrio. Nu hebben ze dezelfde auto onder tig verschillende namen te koop, maar het is allemaal hetzelfde. Nu hebben ze en een sedan en een vierdeurs coupe (huh??), een suv en een coupe suv (huh????). En allemaal dezelfde binnenruimte, hetzelfde aantal zitplaatsen, etc. Maar dat willen we. En dus kan TS geen MPV meer kopen. Dus: neem een kuga. Of een lodgy.
Je overdrijft nogal. De 3 Compact was een apart model maar de sedan, touring, coupé en cabriolet waren gewoon varianten van dezelfde auto.
Nu is de 3 GT een heel eigen model met extra ruimte. En de X3/X4 zijn ook totaal anders dan de gewone 3, ook qua ruimte, zoals de eerste X3 dat ook was. En de 4 GC is inderdaad een nieuwe variatie op het thema 3-serie, naast de coupé en cabrio. Maar allemaal hetzelfde? Even naar Hans Anders wellicht?
En je advies is nogal overbodig. Het zal wel sarcasme zijn om een Lodgy te adviseren. Of een Kuga die TS helemaal niet wil.
"Het lijkt wel of ik in het bejaardenhuis ben beland, wat een gejammer met vroeger was alles beter grinning smiley
Klanten willen het blijkbaar niet, anders werd het wel verkocht. En als het goed verkoopt stoppen ze niet met de productie"
Gullwing heeft een punt. Je reacties hebben inderdaad een nogal hoog "vroeger was alles beter" gehalte.