En dan heb ik een test liggen tussen oa een BX en een Sierra en nog 3 andere auto's ( Bmw 316, Mazda 626 en een Ascona ) en die Bx liet ze wel allemaal achter zich!
Sierra's kunnen roesten, ligt er helemaal aan hoe er met de auto is omgesprongen en wat ik uit die 2 opmaak die in Apeldoorn staan, zijn ze echt nog netjes.
De latere types zijn gevoeliger, en ik ben het met je eens dat je er met de aanschaf nog niet bent.. maar ik weet zeker dat er met de prijs wat te doen is.
Ik heb meer foto's van " die 2 " en ze zien er echt nog netjes uit, ik wil zeker ook gaan kijken.
Die ghia op marktplaats is de enige echte, met wortelnotenhouten stripjes op de deuren en de streepjes op de achterlichten, ik heb die mensen een bod van bijna hun vraagprijs gedaan maar daar word niet op gereageerd, en toen kwam ik mijn huidige ghia tegen.
Daar moet iig wel wat aan gebeuren.
Ik wil je, en samen met mij vast ook nog wel anderen, best wat over Sierra's leren, het zijn geen moeilijke auto's en om eraan te sleutelen vast nog simpeler dan een BX, ik heb wel eens achtergordels voor een BX van de sloop gehaald en je kunt echt nergens bij.