ford mondeo 2.0tdci 2004. denk er niet aan en begin er niet aan.

A

Anoniem

Guest
ze zeggen hier altijd in belgie. een ford? rij die gelijk maar naar het stort. en dat had ik eigelijk moeten zeggen maandag. maar ja ben altijd lief en braaf;). en heb gezegt dat ik iemand ging helpen met zijn ford mondeo mk3.

hele mooie wagen trouwens. focus st black velgen(2017 model) en bilstein verlagings veren. en nog een onbekende ecu(nog niet naar gekeken)

maar ja nu komt het. maandag word ik wakker krijg telefoon. ik sta stil. kun je me helpen.

na de motor kap open te doen. en een zwarte stof op de motor te vinden (egr buis kapot) gelijk gezien, battery kapot en een nieuwe besteld. en de wagen met een nood battery naar de garage. dinsdag nieuwe battery. springt de multi riem kapot(alternator en airco) wat blijkt nu. airco pomp pully kapot met grote speling. besteld en 2de handse airco. nu komt het. velen zullen het weten. de multi riem spanner. die moet zoon mooie ford gereedschap hebben.

nu wou ik kijken of iemand er toevallig eentje heeft. zoon mooie platte stang. en of ik die kan lenen tegen een kleine prijs. 1 tje bestellen gaat maar ik wil maandag die wagen weer op de weg.

is niet mijn wagen. maar van iemand die begin dit jaar in handicap is gevallen en wel op zijn wagen moet rekenen.(ik heb hem rond ge reden de laaste dagen.

als niemand er toevallig eentje heeft. dan word hrt de ford garage(ik kan het zelf doen maandag maar dan moet ik die baar/sleutel hebben)

en hopelijk is het geen 300km ver rijden.

bedankt voor het lezen
snelle willy.

(spelfouten onder voorbehoud. zelfs de grote)

en ja ik heb ne dikke kop gekregen van die ford(ook al was die al dik)

Dit is echt niet te lezen en onbegrijpbaar. Dit topic wordt gesloten.

Terence
Autoweek moderator

Terug
Bovenaan