Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, hij laat ons wel in spanning, hè...KadettRT zei:Je werkt niet voor zo'n bedrijf. Maar dan toch voor een zwarte kiezen. Had die Desert Island Blue dan gekozen. Staat hem goed!
Mach1 zei:Mijn Golf uit 2007 heeft het ook, zou logisch zijn als een Focus die 11 jaar jonger is ze ook zou hebben (optioneel).
Zelfs de nieuwe MB A-klasse heeft het niet standaard. Ik ben het met je eens: het is een heel prettige optie bij hoge temperaturen.KadettRT zei:@Bird Nerd: De enige C segmenter die het nog niet heeft, naast dus kennelijk de Focus, is de huidige Opel Astra.
Ventilatie stroom openingen onder de voorstoelen heeft zelfs mijn Yaris uit 2009, maar dat is voor warme lucht in koudere tijden. Gaat me meer om het tegenovergestelde gezien de afgelopen 10 weken in Nederland
Of het heel efficiënt is in de huidige C segmenters, vast niet in alle modellen/merken. Maar ik, of beter gezegd, mijn kinderen zouden het een erg prettige optie vinden in de auto![]()
In een V40 is het ook ver te zoeken. Maar de 50/50 die ik gaf zal inderdaad wel niet helemaal kloppen.KadettRT zei:@Bird Nerd: De enige C segmenter die het nog niet heeft, naast dus kennelijk de Focus, is de huidige Opel Astra.
Waarom moet dat? Je zit toch nooit op twee stoelen tegelijk? Leve het touchscreen :T.Barri zei:Ik heb nu dual zone CC en dat vind ik wel irritant: je kan 'm namelijk niet op 'mono' zetten. Dus bij het instellen van de temperatuur moet ik altijd aan twee knoppen draaien.
OCD. Temperatuur links en rechts moet gelijk zijn. (ja, daarvoor koop je een dual zone climate control).voiture zei:Waarom moet dat? Je zit toch nooit op twee stoelen tegelijk?Barri zei:Ik heb nu dual zone CC en dat vind ik wel irritant: je kan 'm namelijk niet op 'mono' zetten. Dus bij het instellen van de temperatuur moet ik altijd aan twee knoppen draaien.
De laatste keer dat ik in een auto reed met touch screen aircobediening (Cactus), weigerde dat scherm dienst en viel er helemaal niks meer in te stellen. Zou je inderdaad een oplossing kunnen noemenvoiture zei:Leve het touchscreen :T.
Moderator
[D2] zei:@D-C: Met 'halfbakken oud en niet aansprekend' doel je denk ik op auto's als de Ka+, EcoSport, C-Max, Mondeo? Ik denk dat als Ford doorzet met het vervangen van de oude modellen door nieuwe die voortborduren op de lijn van de Fiesta en Focus, het wel goed zou kunnen komen. Al moeten die interieurs echt rap een stuk feestelijker gaan worden.
Zou goed kunnen. Hij voelde op de achterbank nog iets ruimer aan dan mijn Astra, en dat is al een van de ruimsten in het segment.sierrra zei:Tevens was de MK3 ook niet een van de ruimste auto's in het c-segment. Dit schijnt bij de MK4 een stuk beter te zijn.
dca492 zei:Autobild is niet serieus te nemen.
sierrra zei:Dat zijn helaas maar weinig autobladen. Zolang ze afhankelijk zijn van sponsorgelden uit de auto-industrie moet je de tests met een grote korrel zout nemen. Nu is Kia opeens erg hot. Drie keer raden welk merk op dit moment veel geld aan advertenties in sommige autobladen uitgeeft...
Ik ben erg verbaasd over het artikel van Autobild. Ik heb exact dezelfde auto gereden, verregaand gelijk uitgerust echter dan met 18" velgen. Diezelfde dag bovendien met de Ceed. Wat mij bij is gebleven is dat de Ceed ongeveer hetzelfde rijdt als een Golf, waar de Focus lichtvoetig als een ballerina over ieder wegdek heen danst. Terwijl er juist heel weinig concessies aan het comfort gedaan zijn! Ach, smaakkwestie wellicht, maar ik had het heel anders geformuleerd.Kristian zei:De Golf blijft toch wel het fijnste wat je kunt kopen in z'n klasse. Met de komst van de VIII verwacht ik dat de Focus helemaal niet meer mee kan komen. Zeker omdat VW flink inzet op het digitale vlak en mensen daar tegenwoordig erg gevoelig voor zijn.
Ik zie de toekomst voor de Focus weinig rooskleurig in helaas.
Ik denk niet zo zeer sponsorgelden maar voorkeur van journalisten die een grote rol spelen. XAls auto X nieuw is is deze geweldig. Na vier jaar vraagt men zich af waarom je auto x zou overwegen. Zo achterhaald allemaal. Ik heb de test van Autobild gelezen en ik kan de voorkeur wel verklaren. Maar persoonlijk leg je mogelijk andere accenten. Grote plus van VW is de enorme ruimte voorin en de goede stoelen. Stoelen vind ik persoonlijk bij Ford niet geweldig, Kia zit daar een beetje tussenin.sierrra zei:dca492 zei:Autobild is niet serieus te nemen.
Dat zijn helaas maar weinig autobladen. Zolang ze afhankelijk zijn van sponsorgelden uit de auto-industrie moet je de tests met een grote korrel zout nemen. Nu is Kia opeens erg hot. Drie keer raden welk merk op dit moment veel geld aan advertenties in sommige autobladen uitgeeft...
De Trend (Edition) en Titanium hebben optioneel tienvoudig verstelbare stoelen:HarrieD zei:En bij een aantal merken heb je ook nog eens de mogelijkheid om een betere stoel te bestellen. Opel met z'n AGR stoelen en ook op een Skoda Octavia of VW Golf kan je betere stoelen bestellen dan het standaard meubilair.
[D2] zei:De Trend (Edition) en Titanium hebben optioneel tienvoudig verstelbare stoelen:HarrieD zei:En bij een aantal merken heb je ook nog eens de mogelijkheid om een betere stoel te bestellen. Opel met z'n AGR stoelen en ook op een Skoda Octavia of VW Golf kan je betere stoelen bestellen dan het standaard meubilair.
"10-weg handmatig verstelbare voorstoelen inclusief lendensteunverstelling en 4-weg hoofdsteunen
- voor-achter verstelbaar over 254mm - in hoogte verstelbaar over 60mm - hellingshoek verstelbaar -10mm +20mm
- lengte van de stoelzitting verstelbaar +50mm - rugleuning verstelbaar - elektrisch verstelbare lendensteun - 4-weg verstelbare hoofdsteun"
Kost 300 euro op de Titanium, 450 op de Trend (Edition). Vreemd genoeg dus niet verkrijgbaar op de ST-Line, en ook op de Vignale niet, lijkt het.
Kristian zei:Kan geen afbeelding vinden van stoelen met uitschuifbaar zitgedeelte. Maar dat lijkt wel een uitkomst....
MHLL zei:[D2] zei:De Trend (Edition) en Titanium hebben optioneel tienvoudig verstelbare stoelen:HarrieD zei:En bij een aantal merken heb je ook nog eens de mogelijkheid om een betere stoel te bestellen. Opel met z'n AGR stoelen en ook op een Skoda Octavia of VW Golf kan je betere stoelen bestellen dan het standaard meubilair.
"10-weg handmatig verstelbare voorstoelen inclusief lendensteunverstelling en 4-weg hoofdsteunen
- voor-achter verstelbaar over 254mm - in hoogte verstelbaar over 60mm - hellingshoek verstelbaar -10mm +20mm
- lengte van de stoelzitting verstelbaar +50mm - rugleuning verstelbaar - elektrisch verstelbare lendensteun - 4-weg verstelbare hoofdsteun"
Kost 300 euro op de Titanium, 450 op de Trend (Edition). Vreemd genoeg dus niet verkrijgbaar op de ST-Line, en ook op de Vignale niet, lijkt het.
Ik denk dat deze stoelen standaard in de ST line en Vignale zitten.