Ford dealer heeft VIN nummer weggehaald, kan het niet opnieuw inslaan(update: ze lieten tanden zien bij laatste kans oplossing, 't word juridisch!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals: probeer het niet zelf op te lossen mbt dat chassisnummer. Het bedrijf moet met de auto naar de RDW voor herinslag.
Als je dat zelf gaat doen is de kans aanwezig dat ze het kenteken ongeldig verklaren.

Neem dat risico niet...

btw met betrekking tot het factuur: Vind je het zo verstandig om je eigen adres op internet te zetten? Ik niet...
Klopt! Dat moet ik niet door elkaar krijgen, het bedrijf moet dus zelf met de betrokkende auto naar het RDW gaan, zal dat aan de oplossing toevoegen voor maandag, mogen ze daar moeilijk over gaan doen komt het in het juridisch plan te staan voor later.

Als voor dat document wat ik geplaatst heb, ik ben de afgelopen dagen of week druk bezig geweest met onderzoek hiernaar, waar ik nu aan het eind van de week naast werk ook aardig vermoeid ben. Ik heb het inmiddels al aangepast!

Laatst bewerkt:
Neem wat afstand, een mens maakt wel eens een foutje en zolang er geen doden of gewonden vallen....

Ik zou via het contactformulier van de dealer een korte mail met daarin ongeveer de volgende punten vermelden:

Aansprakelijkstelling

Aan de directie van.......

Hierbij stel ik uw bedrijf aansprakelijk voor de ontstane (gevolg)schade aan mijn auto met kenteken XX-YY-ZZ

Ik heb mijn auto op /06/2024 bij u gebracht voor een APK keuring en hierbij heeft een medewerker van uw bedrijf geprobeerd het chassisnummer goed leesbaar te maken. Dit lukte niet, een deel bleek verroest te zijn, maar er werd zonder overleg met mij wel een nieuw stukje ingelast. Hierdoor ontbreekt een deel van het chassisnummer én door de las actie kan de auto als omgekat worden beschouwd en niet meer APK goedgekeurd worden.

Graag verneem ik van u binnen 5 werkdagen hoe u dit probleem gaat oplossen. Ik kan deze auto ivm prive omstandigheden niet missen en de APK is inmiddels verlopen.

In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,

Wat een gezeik allemaal. Het enige wat Wensink had moeten doen is dat chassisnummer correct oplossen. En eigenlijk er vanaf moeten blijven met de melding dat dit een RDW taak is. Hoe ze het nu doen is ellende over je afroepen.

Vind wel dat je de naam van degene die je geholpen heeft ook van de factuur mag verwijderen. En persoonlijk zou ik helemaal niets op het internet knallen.

Neem wat afstand, een mens maakt wel eens een foutje en zolang er geen doden of gewonden vallen....

Ik zou via het contactformulier van de dealer een korte mail met daarin ongeveer de volgende punten vermelden:

Aansprakelijkstelling

Aan de directie van.......

Hierbij stel ik uw bedrijf aansprakelijk voor de ontstane (gevolg)schade aan mijn auto met kenteken XX-YY-ZZ

Ik heb mijn auto op /06/2024 bij u gebracht voor een APK keuring en hierbij heeft een medewerker van uw bedrijf geprobeerd het chassisnummer goed leesbaar te maken. Dit lukte niet, een deel bleek verroest te zijn, maar er werd zonder overleg met mij wel een nieuw stukje ingelast. Hierdoor ontbreekt een deel van het chassisnummer én door de las actie kan de auto als omgekat worden beschouwd en niet meer APK goedgekeurd worden.

Graag verneem ik van u binnen 5 werkdagen hoe u dit probleem gaat oplossen. Ik kan deze auto ivm prive omstandigheden niet missen en de APK is inmiddels verlopen.

In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,
Zoiets als dit word misschien samengesteld na het bezoek maandag, ik had ze al gevraagd of ze dat gingen oplossen, daar was geen belangstelling bij behalve dat ze de kosten wilden schikken(korting) en/of onrechtmatig keuren, met de voor hun gewenste uitkomst dat ik met de problemen vastzit en hun alles onder het matje kunnen stoppen, dit was ook de gedachte van het juridisch hulp waar ik vandaag in contact ben mee geweest.

En als één van de grotere merkdealer garages in de omgeving hier zou je eigenlijk niet zo'n fout mogen verwachten laat staan bedenken.
Een kleine garage die net begonnen is of een aantal stagiaires heeft bijvoorbeeld, oké maar een grote merkdealer? Het personeel wat daar rondloopt is ook niet dat je zegt dat het net van school afkomt.

Wat een gezeik allemaal. Het enige wat Wensink had moeten doen is dat chassisnummer correct oplossen. En eigenlijk er vanaf moeten blijven met de melding dat dit een RDW taak is. Hoe ze het nu doen is ellende over je afroepen.

Vind wel dat je de naam van degene die je geholpen heeft ook van de factuur mag verwijderen. En persoonlijk zou ik helemaal niets op het internet knallen.
Dat laatste aangepast, diegene die mij daarmee geholpen had was erg aardig, de wat oudere man die de zaken rondom de balie lijkt te regelen(ben ik niet zeker over) was een stuk minder meedenkend en was ook degene die mijn oplossing afwees, zei "Dat werkt zo niet" "dat chassis nummer is prima" en voor hem zijnde die twee oplossingen voorlegde als enige uitkomst

Het personeel wat daar rondloopt is ook niet dat je zegt dat het net van school afkomt.
Dat heb je mis. Juist bij die grote bedrijven zijn de meeste stageplaatsen beschikbaar en komen ook de meeste onervaren monteurs makkelijk aan werk. Ze doen er namelijk ook de meeste ervaring op met verschillende voertuigen. Vaak vind iemand het ook geweldig om als eerste aan de slag te kunnen bij een merkdealer van hun favoriete merk.

In kleinere bedrijven is er vaak maar 1 stageplaats en moet diegene ook nog goed in het bedrijf vallen en moet het passen in de drukte die er op dat moment is dus ze beslissen er vaak zelfs voor geen stagaires aan te nemen.

Maargoed:
Er is maar 1 oplossing mogelijk:
Dat nummer moet heringeslagen worden op de officiele manier.
Het wel of niet apk keuren staat hier los van.

Kostencompensatie voor de herinslag vind ik persoonlijk een 50/50 geval.
Dat slecht leesbare chassisnummer had sowieso heringeslagen moeten worden toen er een gat in viel.
Als dat op dat moment was gebeurt, had je hier de volledige kosten voor mogen betalen. Een garage kan namelijk niets er aan doen dat er gaten in de bodem vallen. Die plaat is gewoon te ver heen. Dus herinslag had altijd gemoeten.

Wat verwijtbaar is, is het feit dat men niet de officiele wegen heeft bewandeld door zelf een chassisnummer in te slaan. Iets wat wettelijk verboden is. (Vandaar dat dit dus wel valt onder fraude)
Jij bent hier de dupe van. Jou auto is nu "illegaal", niet APK waardig en jij hebt nu geen vervoer.
Daar moeten ze je wel voor compenseren.
Daarom mogen zij mijns inziens minimaal de helft van de kosten van de officiele herinslag vergoeden en sowieso moeten zij dat recht trekken bij de rdw dmv herinslag op de officiele manier. Een compensatie voor de gemaakte kosten (uren dat jij aan het regelen bent en dergelijke tellen ook mee) heb je waarschijnlijk ook recht op.

Alle andere oplossingen zijn ten nadele van jou.
- zelf herinslag regelen is een enorm risico, of je hiervoor nu wel of geen vergoeding krijgt. De kans dat het kenteken ongeldig wordt verklaard is groot.
- auto aanbieden bij een ander keurstation betekend sowieso afkeur en dan zal een apk keurmeester ook melding kunnen doen van een frauduleus chassisnummer.
- Alles wat jou op extra kosten jaagt en tijd kost is extra geleden schade dat door het bedrijf is veroorzaakt.

Dat heb je mis. Juist bij die grote bedrijven zijn de meeste stageplaatsen beschikbaar en komen ook de meeste onervaren monteurs makkelijk aan werk. Ze doen er namelijk ook de meeste ervaring op met verschillende voertuigen. Vaak vind iemand het ook geweldig om als eerste aan de slag te kunnen bij een merkdealer van hun favoriete merk.

In kleinere bedrijven is er vaak maar 1 stageplaats en moet diegene ook nog goed in het bedrijf vallen en moet het passen in de drukte die er op dat moment is dus ze beslissen er vaak zelfs voor geen stagaires aan te nemen.

Maargoed:
Er is maar 1 oplossing mogelijk:
Dat nummer moet heringeslagen worden op de officiele manier.
Het wel of niet apk keuren staat hier los van.

Dat slecht leesbare chassisnummer had sowieso heringeslagen moeten worden toen er een gat in viel.
Als dat op dat moment was gebeurt, had je hier de volledige kosten voor mogen betalen. Een garage kan namelijk niets er aan doen dat er gaten in de bodem vallen. Die plaat is gewoon te ver heen. Dus herinslag had altijd gemoeten.

Wat verwijtbaar is, is het feit dat men niet de officiele wegen heeft bewandeld door zelf een chassisnummer in te slaan. Iets wat wettelijk verboden is. (Vandaar dat dit dus wel valt onder fraude)
Jij bent hier de dupe van. Jou auto is nu "illegaal", niet APK waardig en jij hebt nu geen vervoer.
Daar moeten ze je wel voor compenseren.
Daarom mogen zij mijns inziens minimaal de helft van de kosten van de officiele herinslag vergoeden en sowieso moeten zij dat recht trekken bij de rdw dmv herinslag op de officiele manier. Een compensatie voor de gemaakte kosten (uren dat jij aan het regelen bent en dergelijke tellen ook mee) heb je waarschijnlijk ook recht op.

Alle andere oplossingen zijn ten nadele van jou.
- zelf herinslag regelen is een enorm risico, of je hiervoor nu wel of geen vergoeding krijgt. De kans dat het kenteken ongeldig wordt verklaard is groot.
- auto aanbieden bij een ander keurstation betekend sowieso afkeur en dan zal een apk keurmeester ook melding kunnen doen van een frauduleus chassisnummer.
- Alles wat jou op extra kosten jaagt en tijd kost is extra geleden schade dat door het bedrijf is veroorzaakt.
Aha, dat had ik zo niet geweten dat grote merkgarages met regelmaat stagiaires aan nemen, kan mij wel bedenken dat het inderdaad heel gaaf is als je gelijk bij een eigen favoriete merk garage aan de slag kan

Wat ik wel weet is dat de medewerker die dit ingepland en doorgegeven heeft en de monteur die met mijn auto bezig was, duidelijk beide 50+ zijn

Maar je hebt inderdaad gelijk, de dealer moet dit met eigen handen rechtzetten, en ikzelf de auto niet ergens anders heen brengen. Voel alsof ik over de plank loop!

En inderdaad, als ze het bij het gaatje in de vin hadden gelaten, het bij mij gemeld hadden van " Hey, je chassisnummer is helaas niet meer duidelijk genoeg, dit moet bij de rdw gerepareerd worden, zullen we dat voor je bij de rdw inplannen? ,, was deze zooi niet naar voren gekomen. Toch ondanks vond ik het vin nummer nog goed genoeg leesbaar voordat er een gaatje in kwam, maar hier heb ik helaas geen foto van

Waarom dit gebeurt is weet ik niet, misschien dat ze dachten oh jonge gast, ouwe auto met mankementen, waarschijnlijk ontwetend, sla dr nieuw nummer in, zeg dat het goed is en weg ermee ..?

Het vin nummer blijft de kern van deze situatie, apk staat er inderdaad los van, behalve bij het punt dat het inmiddels verlopen is en er nu een rdw onderzoek op locatie gedaan moet worden waar voorrijkosten aan vast zitten, ook onnodige kosten mede door de garage omdat ze aan dat vin nummer gezeten hebben en ik dat zelf niet meer met zekerheid bij de rdw kan brengen.

Maar hoe dat allemaal juridisch gaat lopen, mocht het maandag niet goed gaan met het laatste voorstel voor een oplossing laat ik aan de mensen met expertise over die ik achter mij heb staan, wat ik weet is dat ik in iedergeval op sterke grond sta

Wat let het bedrijf om vervolgens te ontkennen dat ze dit hebben gedaan en je zelf aan de slag bent gegaan met het chassisnummer omdat op de factuur staat dat chassisnummer onleesbaar is en daarmee afkeur.

Zou ze er voor aanzien als ik lees hoe ze met die euvel omgaan.

Wat let het bedrijf om vervolgens te ontkennen dat ze dit hebben gedaan en je zelf aan de slag bent gegaan met het chassisnummer omdat op de factuur staat dat chassisnummer onleesbaar is en daarmee afkeur.

Zou ze er voor aanzien als ik lees hoe ze met die euvel omgaan.
Durf het zelf eigenlijk zo niet meer te zeggen.
Vandaag wel langsgeweest voor de laatste kans oplossing. Ze lieten tanden zien en vooral de mannelijke werknemer daar die leiding 'lijkt' te hebben was niet heel vriendelijk meer op een gegeven moment.

Ik heb alles op kunnen nemen met de telefoon en een ander van de balie daar ging de rdw bellen om uit te sluiten als een autobedrijf dat mag waar duidelijk te horen was(ook op de opname, yes!) dat dat NIET mocht, waarna de stugge werknemer tussen ons kwam staan een papiertje voorlegde en staandvast op zijn opinie bleef staan dat het gewoon prima is, ondanks dat op de achtergrond te horen was van een keurmeester van de technische afdeling apk van het rdw dat dat NIET mocht.

Gegeven moment gingen ze alle drie van de balie naar achteren toe, waarschijnlijk overleggen of iets dergelijks en uiteindelijk kwam de stugge man eruit met een op eens veel, veel vriendelijkere toon. Waarom? Misschien op z'n donder gekregen? Geen idee. Wat ik wel weet is dat deze opname belangrijk bewijs bevat

De opname zelf kan ik niet plaatsen ivm het te horen van persoonlijke gegevens van meerdere mensen en dat het drie kwartier duurt

https://postimg.cc/gallery/dsvd2QM

Wat ook te zien is op het papier is, als het vin nummer ontbreekt of niet (duidelijk) leesbaar is de aanvrager naar de rdw te verwijzen, wat ze dus niet gedaan hebben. Dit zag ik later pas nadat we weg waren gegaan

Laatst bewerkt:
Ik snap niet dat een bedrijf als Wensink op deze manier zijn ( goede) naam te grabbel gooit. Is toch een groot bedrijf o.a. in de Mercedes en Ford wereld. Als ik daar directeur was zou ik zeggen: breng de auto maar en wij lossen het voor u op korte termijn op tegen een alleszins redelijk en aanvaardbaar bedrag en de zaak is afgesloten.

Durf het zelf eigenlijk zo niet meer te zeggen.
Vandaag wel langsgeweest voor de laatste kans oplossing. Ze lieten tanden zien en vooral de mannelijke werknemer daar die leiding 'lijkt' te hebben was niet heel vriendelijk meer op een gegeven moment.

Ik heb alles op kunnen nemen met de telefoon en een ander van de balie daar ging de rdw bellen om uit te sluiten als een autobedrijf dat mag waar duidelijk te horen was(ook op de opname, yes!) dat dat NIET mocht, waarna de stugge werknemer tussen ons kwam staan een papiertje voorlegde en staandvast op zijn opinie bleef staan dat het gewoon prima is, ondanks dat op de achtergrond te horen was van een keurmeester van de technische afdeling apk van het rdw dat dat NIET mocht.

Gegeven moment gingen ze alle drie van de balie naar achteren toe, waarschijnlijk overleggen of iets dergelijks en uiteindelijk kwam de stugge man eruit met een op eens veel, veel vriendelijkere toon. Waarom? Misschien op z'n donder gekregen? Geen idee. Wat ik wel weet is dat deze opname belangrijk bewijs bevat

De opname zelf kan ik niet plaatsen ivm het te horen van persoonlijke gegevens van meerdere mensen en dat het drie kwartier duurt

https://postimg.cc/gallery/dsvd2QM

Wat ook te zien is op het papier is, als het vin nummer ontbreekt of niet (duidelijk) leesbaar is de aanvrager naar de rdw te verwijzen, wat ze dus niet gedaan hebben. Dit zag ik later pas nadat we weg waren gegaan
Die uitgeprinte papiertjes zijn gewoon op de site van de rdw te vinden, daar hoef je geen bewijs voor te zoeken.
Dat is de reden waarom ik er zo fel op reageerde in mijn eerste reactie. Staat gewoon al tientallen jaren zo in het apk handboek, zelfs toen het nog echt een boek was...

Ben je er inmiddels met ze uit gekomen? Of blijven ze tegenwerken?

Die uitgeprinte papiertjes zijn gewoon op de site van de rdw te vinden, daar hoef je geen bewijs voor te zoeken.
Dat is de reden waarom ik er zo fel op reageerde in mijn eerste reactie. Staat gewoon al tientallen jaren zo in het apk handboek, zelfs toen het nog echt een boek was...

Ben je er inmiddels met ze uit gekomen? Of blijven ze tegenwerken?
Klopt, maar die kreeg ik mee van de balie. Ik moest bewijs, wat ik nu ook heb om dus de schade van de auto aan het bedrijf te verbinden wat nu gelukt is door de opname.
Morgenochtend op bezoek bij de juridische hulp die ik heb en alles op tafel leggen en ordenen.

Helaas bleven ze tegenwerken en lieten zelfs tanden zien en wilden ze geen rechtmatige uitkomst bieden. Het was zo de auto keuren zonder oog op het chassisnummer(onrechtmatig keuren), kosten schikken of je neemt de auto mee en gaat maar ergens anders heen

Laatst bewerkt:
Ik snap niet dat een bedrijf als Wensink op deze manier zijn ( goede) naam te grabbel gooit. Is toch een groot bedrijf o.a. in de Mercedes en Ford wereld. Als ik daar directeur was zou ik zeggen: breng de auto maar en wij lossen het voor u op korte termijn op tegen een alleszins redelijk en aanvaardbaar bedrag en de zaak is afgesloten.
Het kan zo zijn dat de directie nog nergens vanaf weet.
Kijken als dat morgen in het plan staat, met juridische benadering naar de directie van de locatie en hopelijk dat het dan vlotte vaart is, ipv het forse tegenwerken wat er nu te zien is bij de balie. Maar het is wel waar te nemen dat de balie weet dat ze iets gedaan hebben wat niet mocht, aangezien de ineens veel vriendelijkere toon toen ze van het overleggen achter terug kwamen

Maar inderdaad waarom???
Waarom zeggen dat je iets met het afgekeurde vin nummer kan en vervolgens de auto inplannen en zonder overleg of communicatie het vin weghaalt, gewoon contact opneemt, "Hey je vin nummer is niet goed, hiervoor moeten we je doorverwijzen naar het rdw, is dat goed?" Had deze puinhoop niet bestaan.

Maar ja, misschien dat dat er nog ooit uitkomt

Laatst bewerkt:
Het kan zo zijn dat de directie nog nergens vanaf weet.
Ik zou het na al dit gedoe al lang een stapje hogerop hebben gezocht. Dit is een officiële Ford-dealer toch? Ik zou eens beginnen met de normale procedure van een klacht indienen: https://www.ford.nl/support/algemeen/klachten

WAT KUN JE DOEN BIJ EEN KLACHT OVER FORD NEDERLAND?

Neem eerst contact op met onze klantenservice
We streven ernaar om onze dienstverlening op het hoogst mogelijke niveau te brengen en te behouden. Als je daarom ergens ontevreden over bent, dan horen wij dit graag. En om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar klanten@ford.com of door te bellen met +31 (0)70 770 37 77 (optie 3). Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur.

Nog niet tevreden met de aangeboden oplossing?
Wordt je niet naar tevredenheid geholpen, dan staat het je vrij om een klacht in te dienen bij onze organisatie. Je kunt jouw klacht doorgeven per:
T.a.v. Afdeling oplossingen
Ford Nederland
Postbus 175
1180 AD Amstelveen
Nederland

Let op! Klachten op het bovenstaande contactadres worden alleen in behandeling genomen nadat er contact is geweest met onze klantenservice. Het is daarom belangrijk dat je eerdere correspondentie met onze klantenservice over het probleem meestuurt met je klacht. Om je optimaal van dienst te kunnen zijn, vragen wij je vriendelijk om ons zo volledig mogelijk van informatie te voorzien. Geef zo precies mogelijk aan wat er is gebeurd of wat jouw klacht is. Hierbij kan je denken aan de klantnaam, het klantnummer, het kenteken van betrokken partijen, je telefoonnummer, enzovoort. Hoe meer informatie je met ons deelt, hoe makkelijker het wordt om jouw klacht snel te behandelen.

Bekijk ook onze algemene voorwaarden artikel 7 voor meer informatie over klachten

Wat doen we met je klacht?
Indien je ons mailt of schrijft nemen wij binnen twee werkdagen na ontvangst contact met je op om de klacht door te nemen. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht dit niet lukken dan zullen wij contact met je opnemen om het verloop van de afwikkeling te bespreken.
Als we er samen niet uitkomen
Als je naar jouw oordeel niet goed door ons wordt geholpen, dan kun je het geschil voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel of aan het Europese platform OnlineGeschillenbeslechting (Online Dispute Resolution – ODR).

Als het sowieso heringeslagen had moeten worden (wat ook mijn idee is), waarom dan kosten 50/50?

Waarom dan fraude? Is alles wat wettelijk verboden is fraude?

Wanneer men met het chassisnummer rommelt om e.e.a. te verbergen voor verkoop lijkt mij eerder fraude. Dit lijkt eerder een onnozele fout en een after sales manager die te koppig is om het toe te geven. Keuren zonder chassisnummer vooral doen, sein het RDW maar in dat dat staat te gebeuren. Steekproef erop en misschien wel dag licensie. Hoe achterlijk kan je als bedrijf handelen.

Het chassisnummer is momenteel frauduleus te noemen. In de betekenis van Onwetmatig.
Het maakt weinig uit of dat nou per ongeluk is gedaan door onwetendheid, of opzettelijk.

Het chassisnummer is momenteel gewoon illegaal (niet volgens de officiële procedure en zonder melding bij instanties) opnieuw ingeslagen en dat is verboden bij wet.
Daarom kun je het dus fraude noemen.

Als je per ongeluk door rood rijdt, ben je net zo goed wettelijk in overtreding als wanneer je dat opzettelijk doet...
Of vind je dan ook "ja was per ongeluk, dan mag het" ?

Dit komt op hetzelfde neer. Er wordt iets gedaan dat niet mag volgens de wet. En dat moet je niet goed willen praten met "misschien per ongeluk gebeurt".
Zou wat zijn als je onder een ernstig misdrijf uit zou kunnen komen onder het mom van: "ja ik liet per ongeluk het mes vallen"

Waarom ik aangeef 50/50:
De schade die ontstaan is (doordat de klant de auto niet heeft kunnen gebruiken en niet meer apk gekeurd kan krijgen omdat er aan het chassisnummer gerommeld is) mag wel vergoed worden door de garage.

Het bedrijf heeft nog de mogelijkheid hun fouten recht te zetten. Want in dit geval kan de eigenaar niet meer de normale procedure volgen omdat het chassisnummer al niet meer origineel is.
De kans dat de RDW het kenteken ongeldig verklaard vanwege een zelf-ingeslagen herplaatst chassisnummer is vrij groot en dat risico had er niet hoeven zijn als ze gelijk de klant hadden doorverwezen naar de rdw voor herinslag.

Maar omdat de kosten sowieso al gemaakt zouden moeten worden door de klant als de normale procedure had kunnen doorlopen, zou daarom 50/50 een nette middenweg zijn, in mijn ogen. Dan is de schade voor de klant verholpen en is er ook gewoon betaald voor de herinslag.

Maargoed, als het bedrijf niet mee wilt werken, zou ik ook kijken of het juridisch geregeld kan worden. Een klacht indienen bij ford nederland kan, maar als dat een advocaat of juridisch adviseur die klacht indient, wordt daar vaak beter naar gekeken dan "een klant"

Ik ben bezig een schriftelijke opname te maken met tijdsmarkeringen omdat we regelmatig in de wacht werden gezet of omdat ze met regelmaat naar achteren gingen voor duidelijk overleg en/of discussies wat te doen of voor de klant(mij) voor te leggen om er hoogstwaarschijnlijk onderuit te komen.

Ik ben ondertussen ook nog bezig het laatste segment schriftelijk te zetten voor het overleg bij mijn juridisch team morgenochtend omdat het bezoek 44 minuten duurde, saai werk, dat is het zeker

Laatst bewerkt:
Ik zou dat niet allemaal hier delen maar bewaren en gebruiken voor de zaak. Er zijn serieus veel mensen die het forum lezen, ongetwijfeld ook medewerkers van de betreffende dealer. Het maakt je zaak niet sterker als je alles al hier deelt.
In iedergeval cruciale delen weggehaald, maar ik heb in iedergeval ijzersterke punten aan mijn kant. Ik geloof dat het allemaal wel goed komt ondanks dat dit mij momenteel ook veel ellende veroorzaakt, aangezien ik al bijna twee weken zonder auto zit, wat ik absoluut nodig heb momenteel, sinds mijn project auto nu compleet stil staat, het zit werk enorm in de weg en ik recent een overlijden heb gehad in de familie, waar ik dus ook een auto voor nodig heb, nou heb ik gelukkig bij een goede vriend van mij een auto kunnen lenen voor de belangrijke dag waar ik aanwezig moet zijn deze week maar dit heeft mij inmiddels een hoop onnodige stress geleverd

Laatst bewerkt:
Heb je voorafgaand aan het gesprek wel aangegeven dat je opnames maakte?
Ik heb daar geen benoeming van gedaan, het is zoverre alleen een geluidsopname. Er zijn geen gezichten of dergelijke zichtbaar, alleen het betreffende gebouw en zal ook alleen voor juridische doeleinden gebruikt worden en aangezien ik zelf deelnemer was is dit niet strafbaar, misschien niet netjes, maar voor wat hoort wat, aangezien de andere zijde niet heel anders is.
De grootste reden om de opname niet openbaar te hebben was om belangrijke bewijspunten naar voren te krijgen die anders mogelijk niet naar voren waren gekomen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan