MCW 41
Asfaltkampioen

Geen duidelijk Ford-ontwerp, verkr*chting van de naam Capri, lijkt op een Polestar 2, ID.5 van Ford et VW-'knoppen'. NEXT!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
verkr*chting van de naam Capri
Goh, als ik m’n leesbril niet opzet zie ik best wel wat overeenkomsten…..
Dan heb ik liever een ID.4 of ID.5.Prijzen komen overeen met de ID5
Ik snap de vergelijking zo wel, maar ik denk dat als je ze live naast elkaar zet, dat 't dan wel meevalt.Een soort Polestar 2 maar dan nog minder elegant!![]()
Ik vind het interieur van de Capri er toch een stuk mooier uitzien dan van een IDDan heb ik liever een ID.4 of ID.5.
Hopelijk leest VW dan mee. In mijn ogen moet beide kloppen.Ik vind het interieur van de Capri er toch een stuk mooier uitzien dan van een ID
Moderator
maar je maakt jezelf als merk belachelijk als je zoveel nadruk legt op die naam en daarmee probeert te zeggen: iedereen vond de Fiesta en Focus saai, maar nu zijn we terug met de Capri!
De weinige en weinig gevarieerde kleurkeuze is een minpunt. Misschien dat dat in de loop van de tijd nog verandert.Tavascan trouwen (alle Cupra's volgens mij) ook alleen in donkere tinten gezien.
Ik zie er ook alleen maar een polestar in. En dan nog een slap aftreksel ook. Waar ik de polestar met de wat strakkere lijnen best kan waarderen is dit een soort van softie uitvoering.Toch is het wel mooi een Ford Polestar 2.
Ik heb ergens lang geleden een originele Polenstar FSO Prima gereden niet zo'n Chinees en ver daarvoor een originele Capri 2.0 GL uit 1979... beiden maakten ze weinig indruk door de matige wegligging en het dorstige gedrag .Ik zie er ook alleen maar een polestar in. En dan nog een slap aftreksel ook. Waar ik de polestar met de wat strakkere lijnen best kan waarderen is dit een soort van softie uitvoering.