Fiesta Xr2i (1990)

Tommy 8382164

Startmotor
Beste leden

nu heb ik een Fiesta Xr2i staan die binnenkort de verkoop in kan aangezien de auto in de weg staat
de auto heb ik ruim een jaar geleden gekocht met belgische papieren.
ondertussen is de auto omgekeurd naar nederlands kenteken alleen zijn we nu bezig met de apk keuring

ik weet niet of ik dit mag vragen maar ik denk ik zal het toch is proberen!
wat is ongeveer de waarde van een goede Xr2i?
hij is vrijwel in verzamelaarsstaat met hier en daar wel een plekje maar na een polijstbeurt is dat denk ik wel weg te halen
het gaat hier om een xr2i 1.6 uit 1990 met 90xxx km op de teller
ik heb in het buitenland gekeken wat de waarde ongeveer zal zijn maar dit zijn meestal de 1.8 of een omgebouwde 1.1/1.3 dus niet origineel
of een auto die er uit ziet als een vol getunede wagen uit 2003 dus denk aan over de top bodykits

en dan heb je natuurlijk ook nog de importkosten maar die houd ik er even buiten want vind het nogal associaal om meer te vragen omdat je met een buitenlandse auto altijd iets van kosten extra zult hebben

de mijne is kwa uiterlijk compleet standaard op wat motor onderdelen na (stage 3 kop, ashley uitlaatsysteem facelift stoelen)

ik heb een 1.8 gezien in frankrijk voor €8700 met vrijwel dezelfde km stand maar ik kan me niet echt goed bedenken of een 1.8 nou meer waard zou zijn of niet?

mag ik dit hier vragen of zou ik het beste af zijn om een taxatierapport op te laten maken?
en als ik een taxatierapport op zou laten maken kijken ze dan ook echt wat een marktwaarde is? of zal het meer zijn het is een auto van 34 jaar oud dus hij is €800 euro waard zeg maar wat

graag hoor ik van jullie

Terug
Bovenaan