A
Anoniem
Guest
Goede morgen,
Ik ben nieuw op het forum. Ik ben sinds enige tijd opzoek naar een nieuwe auto. Mijn zwager rijd momenteel in een Fiat Punto (benzine) waar hij zeer over te spreken is. Nu viel mijn oog op de Fiat Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic. De auto komt uit 2011 en heeft momenteel 136.000 km op de teller staan. Nu lees ik op het internet dat er sommige gevallen zijn van een gebroken distributieketting en dat de kosten van het repareren erg hoog liggen. Kan iemand mij vertellen of dit probleem zich vaak voor doet en dat bijna elke Punto Multijet dit probleem gaat ervaren? Zijn het voor de rest betrouwbare auto's, als men er zuinig mee omgaat en houd aan zijn periodieke onderhoudsbeurten? Ik ben zelf een leek als het gaat om auto's en laat mij graag adviseren.
Ik hoop op jullie reacties. Alvast hartelijk bedankt!
- Milo
Ik ben nieuw op het forum. Ik ben sinds enige tijd opzoek naar een nieuwe auto. Mijn zwager rijd momenteel in een Fiat Punto (benzine) waar hij zeer over te spreken is. Nu viel mijn oog op de Fiat Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic. De auto komt uit 2011 en heeft momenteel 136.000 km op de teller staan. Nu lees ik op het internet dat er sommige gevallen zijn van een gebroken distributieketting en dat de kosten van het repareren erg hoog liggen. Kan iemand mij vertellen of dit probleem zich vaak voor doet en dat bijna elke Punto Multijet dit probleem gaat ervaren? Zijn het voor de rest betrouwbare auto's, als men er zuinig mee omgaat en houd aan zijn periodieke onderhoudsbeurten? Ik ben zelf een leek als het gaat om auto's en laat mij graag adviseren.
Ik hoop op jullie reacties. Alvast hartelijk bedankt!
- Milo