Fiat 500 (facelift p.43)

Dat heet ervaring en inzicht. Je hoeft niet altijd alles zelf te ervaren om een mening te hebben. Op dit Forum zitten veel mensen die zelfs nog geen rijbewijs hebben en iedereen heeft een mening. Ik reed al in vroegere Fiat 500-tjes rond toen jij nog geboren moest worden waarschijnlijk.

Kan wel zo zijn, maar mijn zus heeft een 500 uit '72 gehad ik heb zelf in een van de eerste in NL geleverde SMART's gereden en rij nu zelf in een GP.

Inzicht en ervaring........riekt meer naar vooroordelen en wat de boer niet kent.

Het is gewoon een reactie op een actie.

Als jij je persoonlijk aangevallen voelt is dat je eigen interpretatie.

Echt een Fiat rijder die alleen maar het Fiat logo in z'n oogjes heeft schat ik zo in. Het zou mij ook niet verbazen als jij met een Ferrari-sticker op je Fiat rondrijdt!

Weer meer veronderstellingen, daar ga je weer.....Vandaar mijn reactie waardoor je je op je tenen getrapt voelde.

Inzicht en ervaring he? Ik hoop niet dat je deze ook voor je werk gebruikt, want je slaat hier voortdurend de plank mis.

Guhzellig boys!!!

Ik denk hoop nog steeds die 500 van AV tegen het lijf(blik) te lopen en 'm te fotograferen....:D

MCW Schreef:
-------------------------------------------------------
> Die achterlampen blijven een door in het oog :cry:
> Verder vind ik hem perfect

ze proberen de lijnen van de achterklep ofzo te benadrukken, maar dat is jammerlijk mislukt. Hopelijk worden ze over een jaar of 2 helemaal rood, ook de randjes...

126560 Schreef:
> Echt een Fiat rijder die alleen maar het Fiat logo
> in z'n oogjes heeft schat ik zo in. Het zou mij
> ook niet verbazen als jij met een Ferrari-sticker
> op je Fiat rondrijdt!

Wat een domme opmerking! Ik rij Fiat omdat ik het mooie en goede auto's vind. Ik ben er hartstikke tevreden over. Ik hoop binnenkort een mooie Stilo 3d te hebben ipv m'n huidige Punto. De 500 maakt overigens ook een goede kans, want wat is het een geweldige auto! En om de 500 te vergelijken met een Smart getuigd van geen enkele kennis op autogebied.

@Alfalva: ik meen dat ik het niet tegen jou had maar tegen GEC. En inderdaad, ik heb geen enkele kennis op autogebied, dat blijkt toch uit al mijn berichten?

126560 Schreef:
> @Alfalva: ik meen dat ik het niet tegen jou had
> maar tegen GEC. En inderdaad, ik heb geen enkele
> kennis op autogebied, dat blijkt toch uit al mijn
> berichten?

En ik meen dat je hier op een openbaar forum zit waar iedereen jouw berichten kan lezen en iedereen vrij is om daar op te reageren, indien je dat niet wilt is er ook de mogelijkheid tot een PM. Ik ben blij dat je toegeeft geen enkele kennis van auto's te bezitten, dat scheelt weer een zinloze discussie.

Nee, er zijn al zoveel foto's van ;)

Edit: het is de lady Di onder de auto's. Overal waar de auto komt staan er hordes fotograven klaar.

En terecht...
Prachtstukje autmobiel design.
Ben toch benieuwed hoe het zit met de binnenruimte, ik verwacht eenzelfde ruimte als het vorige model punto. (wat ik nu rij)
En 't blijft een snoepje zeg!

Wassink zei:
Ben toch benieuwed hoe het zit met de binnenruimte, ik verwacht eenzelfde ruimte als het vorige model punto

Ben bang dat ik je moet teleurstellen! Iedereen met een 500: Neem aub nooit een volwassen persoon mee achterin! Pure marteling. In jouw Punto heb je meer ruimte ben ik bang..

m3ijpfjmolbwe6

Zie knieën en hoofd..

m3ijpfjmolbuf2

Voorin lijkt het wel te gaan..

Heb hem 4 weken geleden in het zonnige Rome voorbij zien komen bij het Vittorio Emanuele II in het creme wit... was op slag verliefd. Bij de Romeinen is het al een koppendraaier 1ste klas.
Vrijdag dan maar eens in Maastricht op het gemak een kijkje nemen. ('k zal niet de enige zijn denk ik)
ik weet wel dat het een lichtblauwe wordt en geen witte.

vreesde idd al voor de hoofdruimte achterin, maar de bagageruimte valt me zo toch aardig mee...

Ik heb er 3 weken geleden 1 gespot bij Louwman.
Leuk wagentje, echt een aandachttrekker, hij valt gelijk op (y)

de 500 ziet er zeer mooi uit. Die man voorin heeft kan best de stoel stukje vooruit zetten heeft die man achterin ook meer ruimte.

S(wift)ubaru power Schreef:
> de 500 ziet er zeer mooi uit. Die man voorin heeft
> kan best de stoel stukje vooruit zetten heeft die
> man achterin ook meer ruimte.

Maar niet voor z'n hoofd...
Of hij moet heel raar onderuitgezakt gaan zitten, wat niet bevorderlijk is voor je rug.

@126560

Wat ben jij een azijnpisser (zie o.a. ook auto liefde roest niet 'montreal' topic), je kunt jouw mening ook wat aardiger overbrengen. Kun/wil je dat niet moet je ook niet gaan mekkeren als je je aangevallen voelt.

De ruimte zal zo te zien inderdaad minder zijn als in mkijn huidige Punto, alhoewel ik de auto koop voor mijn woon/werkverkeer, dus ik zit er hoofdzakelijk alleen in. Daarom doelde ik eigenlijk op de ruimte voorin, mar had het wat krom omschreven.
Voorin ziet het er goed uit, en met dat dashboard voor je moet je wel glimlachen tijdens het rijden!
Als de 500 dezelfde rijkwaliteiten kan bieden als mijn Sporting, (strak en 6-bak) dan wordt het 'm zeker weten!
Tevens heb ik (grofweg afgaande op geschtte nieuwprijzen)zitten berekenen dat de diesel voor mij toch niet goedkoper zal zijn,de combinatie van hogere wegenbelasting en duurdere aanschaf tegenover het relatief kleine verschil in verbruik maakt dat de 1.2 benzine voor mij net zo goedkoop zal zijn in gebruikskosten.
Ik kan niet wachten man, 1.2 Sport met 6-bak of Dualogic automaat (Files..) en een skywindow in creamwhite... Smelt...:)

ik vind dat roomwit nogal gay. en die zijstrips zijn lelijk. en die plastic velgen ook.

@GEC Sommige types hier op 't forum moet je gewoon negeren, die vervelen zich en doen zo geforceerd om reacties uit te lokken:rolleyes:

Mofo, die 'Gay' discussie hadden we nu al wel gehad toch?:rolleyes:
En zolang de stootstrips in kleur zijn mogen ze van mij erop, ze zijn verrekte handig.(y)

Tja, wellicht is negeren de beste oplossing.

Vandaag in de 500 van Autovisie gezeten. Het is echt een tof wagentje!

Als de abarth uitkomt ga ik m'n GP inruilen (y)

Ook terug uit Italië...

IMG_3164.jpg

Overigens viel het me op dat je de 500's nog maar nauwelijks in het verkeer ziet, ik zag er in 2 weken maar 2 "in 't wild". Ik dacht dat de levering in Italië al in volle gang was maar kan me vergissen... Je ziet wel regelmatig strategisch geplaatste dealerauto's, altijd met een zwerm touristen eromheen, haha!

In het rood ook wel erg gaaf hoor:
Essai~5.jpg

IMG_8829.jpg

IMG_8895.jpg

IMG_9084~0.jpg

Behalve de te kleine velgen dan.
Check die stoelen :eek:
int%201~11.JPG

Rene

Leuk hoor al die foto's! In het rood ziet'ie er ook ECHT goed uit:D
Ik heb er zelf 3 in Parijs zien rijden waarvan ik er 2 vast heb weten leggen:

051.jpg

036.jpg

@GEC: Azijnpisser, dat woord gebruikte Victor Muller ook voor iedereen die twijfels had bij Spyker. Die twijfels waren en zijn niet geheel ten onrechte (helaas). Zo ook mijn overigens goedbedoelde opmerkingen bij de Montreal. En vergeet niet, ik heb ook een 500, maar dan wel van Mercedes!

Reneb Schreef:
> Mooie foto's hoor Enzo Ferrari! Wat vond je zelf
> van de auto? Dit keer geen camera aanwezig?

Bedankt voor het compliment! Zelf vond ik het een geweldig leuke auto. Daarnaast zat hij ook best lekker, en het exterieur en interieur is gewoon om van te smullen. En dit keer was er inderdaad geen camera van Autovisie aanwezig. Wel houd Frank Buma van Autovisie dagelijks een logboek bij hoe het de 500 vergaat in de hoofdsteden van de Nederlandse provincies. Ook wel interessant om te lezen.

En vergeet niet, ik heb ook een 500, maar dan wel van Mercedes!

Wow man!! Vet stoer!! Wil je nu een ballon? :rolleyes:

@ the Hamster = The Stig

Die zwarte is echt heel gaaf!!! Ik vind de bestuurders van beide 500's trouwens net zo leuk als de auto zelf...

Alfalva Schreef:
> Ik vind de
> bestuurders van beide 500's trouwens net zo leuk
> als de auto zelf...

Sorry, want bij mij gaat er nu een lampje branden Alfalva, als je weet wat ik bedoel.:rolleyes:

Punto 60 SX Schreef:
> Alfalva Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ik vind de
> > bestuurders van beide 500's trouwens net zo
> leuk
> > als de auto zelf...
>
>
>
> Sorry, want bij mij gaat er nu een lampje branden
> Alfalva, als je weet wat ik bedoel.:rolleyes:

:confused:

@Lukas: Jep, Aleen wat minder vaak dan voorheen:) (Huis gekocht, samenwonen, werk, studie's en taskgroups...)

@ Punto 60 SX: Het lampje wat er bij jou gaat branden is toch hoop ik niet een behoudend conservatief lampje, toch? Het is toch geen shock om te leren van iemands geaardheid?:(

En daarom heb ik trouwens ook zo'n hekel als men dit soort auto's direct met Gay bestempeld.
Klinkklare onzin, en we leven in 2007 zeg!

Zo...misschien een wat felle reactie, maar dat is met de goeie bedoelingen.:)

Ik deel nochtans Alfalva's mening. Zowel wat betreft de 500 als hun bestuurders :)

Terug
Bovenaan