Fiat 500 (facelift p.43)

PS
Hierbij trouwens mijn resentste foto's van een duo dat wél lekker in de lak zit.:)
(Op de Anthony Fokkerweg in A'dam)

13-09-2007003.jpg

13-09-2007010.jpg

13-09-2007013.jpg

13-09-2007018.jpg

13-09-2007020.jpg

13-09-2007025.jpg

B. RS Schreef:
-------------------------------------------------------
> @Arosa: waar staat die 500 in loosdrecht?

Hier staat hij:
finley

Alfalva Schreef:
> Wit is idd erg mooi, maar toch zou ik het niet
> aandurven een witte te nemen.

Waarom niet?

Ik vind 'haar' (Cinq is dus wel een zij!) juist erg chique in roomwit!(y)
(dan maar wat vaker sponsen!)

Wassink Schreef:
> Alfalva Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Wit is idd erg mooi, maar toch zou ik het niet
> > aandurven een witte te nemen.
>
> Waarom niet?
>
> Ik vind 'haar' (Cinq is dus wel een zij!) juist
> erg chique in roomwit!(y)
> (dan maar wat vaker sponsen!)

Ik begrijp wat je bedoeld. Ik vind het ook erg mooi op haar ;) staan. Maar in Nederland is wit tweedehands nooit populair. Wellicht dat het gaat veranderen, nu Mercedes-Benz zijn C klasse in het wit presenteerd en Fiat dat nu met zijn 500 ook doet.

Daar kun je weleens gelijk in hebben, wit wordt meer en meer populair.
Overigens vind ik de juiste kleur wit (room dus) ontzettend mooi op grote BMW's en Benzen en bv. de Lexus LS460. 't geeft een mighty soort van charisma. Wit laat het lijnenspel mooier tot zij recht komen.
En op de Cinq oogt 't gewoon lief en fraai. Met een vette knipoog naar de 500 van weleer.:)

Wat een plaatje, de interieurkleurstelling is niet geheel mijn smaak met bruin/witte combinatie.
Maar zo zonder die rare stickers en dat chique room-wit. man, ik teken ervoor!:D

Juiste kleur en velgen van 't x-terieur, maar dat interieur is ECHT niet mijn smaak:cry:

dat bruine leer is heel lelijk...
dash is echt geweldig gaaf ! en de hele auto is gaaf

eeuhm zie foto's...

dan kan ik zo zien dat dat bruine leer op stoelen en stuur totaal niet past bij de kleuren van de rest van het interieur....

:), tja trendsetters met kleuren zijn het zeker ja.Bij wie zie je tegenwoordig nou niet rood leer als optie leverbaar? 10 jaar geleden was dat echt ondenkbaar.
1rod.jpg

Rene

Dat bruine leer is weer eens wat anders dan altijd maar beige of zwart, ik vind het eigenlijk best een aardige combi.

Op de IAA was het rondom de 500 trouwens minstens zo druk als op de stand er tegenover, die van Ferrari. Er konden er wel eens héél veel van verkocht gaan worden!

Ik begin zo langzamerhand zwaar ongeduldig te worden. Ik probeer al een tijdje de diverse opties uit te vogelen op Fiat.it maar italiaans is prachtig, maar 'k snap er geen hout van..
Dus Meneer Fiat nederland: kom op met de prijzen en optie/uitrustingsniveau's!:)

(op Fiat.it kan ik namelijk geen Sport kiezen met een wit stuur en middenconsole, en dat wil ik wel! grr!)

ik heb er net 1 zien rijden in Tilburg
hij viel erg tegen :( kan misschien komen doordat er veel stickers op zaten (ook met tekst) en rode velgen.

Hij had geen nederlands kenteken, wat het wel was? geen idee veel tekens in elk geval en zwart-wit

Ik heb tijdens mijn vakantie een aantal 500's zien rijden en ik ben om. Was ik bij het zien van de foto's nog sceptisch over de vormgeving, IRL vind ik het echt een plaatje.

Volgens mij is de importeur wakker; ik kreeg gisteren een e-mail met daarin een prijsvraag (nu ook op www.fiat.nl). Je moet de prijs van de 500 raden en dan maak je kans op een weekend lang een 500 tot je beschikking.

De configurator is nu ook in het Nederlands.

jah dat ze dan gewoon een 500 weggeven, een weekend :confused: wat heb je daar nou aan. Bij opel kan je ook 3 dagen proefrijden zonder een prijsvraag te winnen

Wat een fijne, goed be-argumenteerde reactie zeg! Hulde!

Deze 500 is via grijze import verkregen en dus zonder basis korting geleverd, daar kwam dus de volle BPM op. Reken er maar op dat de basis 500 bij de dealert gewoon vanaf €11500 te koop is.

Je reageert alsof je op je teentjes bent getrapt met je Hulde!, dat dit voorbeeld wat anders is als de officiële vanafprijs lijkt me toch echt geen uitleg te behoeven.
Ik sta alleen met 2 voeten op de grond en zou dit geld er nooit voor over hebben om als 1ste ergens in rond te rijden, mee doen met een hype en er meer voor te betalen dan wat je er zometeen voor betaalt bij de dealer.

Voor hetzelfde geld krijg je BIJVOORBEELD ook zoiets:
net niet nieuw

of:

nieuw

Als je er trouwens zeker van bent dat hij vanaf 11500,- te koop staat zometeen kun je toch ook mee doen met die prijsvraag, rij je als 1ste er een weekendje in rond en kun je in een deuk liggen als je iemand tegenkomt die de hoofdprijs heeft betaald.:)

@ Jonis200:

Het gaat niet om de aanschafprijs van een wagen, maar het gaat om waar je in wilt rijden, want met een 500 kan je net zoveel plezier beleven dan met een net nieuwe BMW en met een nieuwe Honda.;)

@Punto 60 SX

Het gaat er mij om dat zo snel als 1 auto de showroom verlaat de auto minder waard wordt, maar zo snel als er een "hype" ontstaat en er mogelijkheden ontstaan voor wat handelaren, mensen opeens denken dat ze meer voor een auto moeten betalen, ga gerust je gang hoor maar mij niet gezien.
Denk je niet dat je deze dan met wat geduld gewoon goedkoper bij de dealer kunt krijgen:
500

Daarbij kan ik een keuze voor de 500 op zich wel begrijpen als je gaat shoppen voor de vanafprijs maar minder als uiteindelijk bijna 2x de vanafprijs wordt betaald

Laatste: waar ik in WIL rijden wordt me echter beperkt door de aanschafprijs, ik kan er wel mee leven waar ik nu in rij maar als ik meer geld had.....:)

jonis200 Schreef:
---------------------------------------------
> Denk je niet dat je deze dan met wat geduld gewoon
> goedkoper bij de dealer kunt krijgen:
> 500

Mensen die als eerste in een nieuwe 500 willen rijden hebben juist daar wat extra geld voor over, want men wil graag bekijks hebben onderweg als ze in hun nieuwe 500 rijden.

Straks als hij hier leverbaar wordt is het niet zo bijzonder meer als je een 500 onderweg tegen gaat komen op de weg.

Reken er maar op dat die Fiat 500 na 10 jaar meer waard is als die Civic en al helemaal meer als die BMW die dan aangezien wordt voor een sjonniebak...

Punto 60 SX Schreef:
> Mensen die als eerste in een nieuwe 500 willen
> rijden hebben juist daar wat extra geld voor over,
> want men wil graag bekijks hebben onderweg als ze
> in hun nieuwe 500 rijden.
>
> Straks als hij hier leverbaar wordt is het niet zo
> bijzonder meer als je een 500 onderweg tegen gaat
> komen op de weg.

In de auto und motorsport staat de basislounge 1.4 voor 14.500
tel daar maar wat BPM bij en dan staat die dus 18500 in de showroom, mag je zelf uitrekenen wat je er voor over moet hebben

@Donseicento waarom zou die 500 meer waard zijn dan een Civic of BMW over 10 jaar? Als hij officieel leverbaar wordt heeft hij al ±3-4.000,- extra afschrijving aan de kont hangen.klassiekergehalte zal wel meevallen aangezien de techniek lang genoeg meegaan en roest bijna geen issue meer is tegenwoordig, hoge verkoopaantallen zullen op lange termijn dan ook negatief werken op de prijs. Fatsoenlijke 30 jaar oude 500 betaal je ±5.000,- voor idem Civic ±4.000,- en voor een BMW wordt het snel veel meer.

- voor wat betreft de restwaarde is het natuurlijk de meest eerlijke vergelijking, wanneer men uitgaat van de restwaarde in verhouding tot de aanschafprijs;

- de 500 zal vanaf e 11.500 leverbaar zijn, zal waarschijnlijk voorts gelijk lopen met de prijsverschillen in Italie, + 10 %.

FrancoG3 Schreef:
> - voor wat betreft de restwaarde is het natuurlijk
> de meest eerlijke vergelijking, wanneer men
> uitgaat van de restwaarde in verhouding tot de
> aanschafprijs;

Idd en ook geen afgetrapte sjonniebak vergelijken met een mooie 500 met weinig KM's
m.a.w. daar kun je op dit moment eigenlijk geen zinnig woord over zeggen, zowel draag je alleen maar verder bij aan een hype die overwaait zosnel de volgende weer in aantocht is.
Zo op zich lijkt me de 500 de opvolger van de Mini in dat opzicht.

@ Reneb: Als je die (uiterst (zeg maar gerust té) slanke) dame erbij krijgt zeker. Alhoewel ik deze striping set erg mooi vind. Al vind ik die blingblingspiegels maar nix!
Hierbij nog 2 kiekjes:
13-09-2007019.jpg

13-09-2007022.jpg

Vandaag de 500 gezien bij AutoSmeeing in Almere. Stoer karretje inderdaad waarbij mij opviel dat de interieurruimte niet tegenvalt. Het leuke is dat ze bij Smeeing ook nog een oude 500 hadden staan. Dan is de nieuwe 500 inderdaad een "grote" auto.

Als je op dit moment kijkt naar wat er gevraagd wordt voor de grijs geimporteerde 500 dan schrik je toch wel. Naar mijn mening kun je beter wachten totdat de auto gewoon leverbaar wordt via de Fiat organisatie. Je hebt dan wel een lange wachttijd maar naar mijn optiek "normalere" prijzen. Ik zag bijvoorbeeld een JTD op Autotrack staan waar ze meer dan 23.000 euro voor vroegen. Lijkt me een beetje overdreven. Je kunt wel spreken dat er een hype rond de nieuwe 500 is ontstaan. De enige winnaar lijkt me Fiat......

Ik heb deze woensdag een nieuwe 500 gezien, in Belgie! Ik was zo verbaasd dat ik de nummerplaat niet heb bekeken..
wat een leuk wagentje! :eek:

Tja, je kon er natuurlijk de klok op gelijk zetten; modehuizen die zich met de 500 gaan bezig houden.Hier de 500 van Aznom:
500
Je kan de basis 500 bij Aznom afleveren om door het bedrijf aan te laten kleden.Maar goedkoop is het niet.
Gucci, Prada, Armani zullen snel volgen denk ik :cool:

Rene

T.F.F.K.A.K. Schreef:
> Leuke auto, vogens mij wordt dat een knaller!!!

Zeker weten dat wordt een knaller van jewelste!!!

Vanmiddag even langs Nefkens in Amersfoort geweest, paar fototjes gemaakt van 2 500jes. Op de terugweg stond bij de Nissan dealer een witblauwe 500 geparkeerd, moet je natuurlijk ook even omheen lopen. Eigenares was heel vriendelijk mocht er zelfs even in zitten:D Nou de kwaliteit van de materialen vond ik prima, voelde lekker zacht en stevig aan geen hard plastic of dergelijke gewoon top! Foto's zijn met mijn mobieltje gemaakt dus kwaliteit kan beter.

2002152297931073604_fs.jpg

2002139078955445502_fs.jpg

2002146710194732962_fs.jpg

2002160792776751366_fs.jpg

2002128251361730771_fs.jpg

2002193999080769009_fs.jpg

2005412035080112751_fs.jpg

2002165752070733574_fs.jpg

2002166954898613174_fs.jpg

2002117912107212002_fs.jpg

2002164474788983450_fs.jpg

2005473346435461571_fs.jpg

2005478346631457425_fs.jpg

2005450293578108598_fs.jpg

2005430413774373203_fs.jpg

Heb gisteren in de basis 500 POP 1200 CC mogen rijden, en dat viel helemaal niet tegen.Stuurt goed en is evengoed nog wel redelijk vlot.De 2e versnelling was me net even te kort.Had wel het idee echt op de stoelen te zitten in plaats van er in.Hoewel de middenconsolle bijna gelijk is, zat ik toch veel beter dan in de Panda.
En ook hier zat een leuke roffel in de uitlaat, dat was me bij de 1.4 ook al opgevallen.
De mensen van Fifth-gear hebben de 1.4 Sport versie getest;
500 volgens Fifth Gear

Rene

Terug
Bovenaan